Lirik Lagu Jodohku ; Khai Bahar - OST Cinta Tiada Ganti

by - Tuesday, July 10, 2018

OST Cinta Tiada Ganti

Assalamualaikum dan Hai. Siapa disini peminat Khai Bahar? Aku adalah salah seorang peminat dia dan kalau ada yang perasan aku kerap share lagu dia. hehe. Kali ni aku nak share lagu baru Khai Bahar lagi yang bertajuk Jodohku. 

Lagu Jodohku ni menjadi OST drama terbaru iaitu Cinta Tiada Ganti yang baru je ditayangkan di astro semalam. Aku pun tak sempat nak tengok lagi drama tu, tapi nampak macam menarik sebab Heroin dia aku suka iaitu Nelydia Senrose. Selalu kalau Nelydia yang berlakon mesti best drama tu. Malam ni la nak layan drama tu pulak. 

Sekarang kita layan lagu OST drama tu dulu yer. Jom, Layannn...


Jodohku - Khai Bahar

LAGU: ADI PRIYO (TAJA ARCHIVE PUBLISHING) 
LIRIK: MANUSIA PUTIH (NAR PUBLISHING SDN BHD) 


Tak mungkin kau ubah
Jika Tuhan tlah berkehendak
Semua pasti akan terjadi
Sekarang mungkin saat nanti

Oh.. kasih
Biarkan hatimu yang menuntun jiwa
Oh.. Cinta
Kupercaya ini arah terbaik engkau dan aku

Engkaulah Jodohku
Yang tertulis di dalam dasar hatiku 
Dan lama ku nanti
Tuk sempurnakan hidupku


Benci yang kau pendam
Bahkan cair menjadi cinta
Jika itu yang Tuhan mau
Jalanmu kan jadi jalanku

Tertulis di dalam hidupku 
Jodohku hanyalah dirimu
Tak kuasa untuk ku hapuskan
Kerana cinta hanya milik Tuhan




You May Also Like

5 comments

  1. Fuhh lirik dia mendalamnyaa CR..
    nanti nak dengar lah belum pernah dengar lagi

    ReplyDelete
  2. dia nyanyi pun dah ada gaya adi dah haha

    ReplyDelete
  3. Lagu KB tak pernah tak sedap. Ana pun xsempat tgk drama tu lagi.

    ReplyDelete
  4. Huhuhu kite dah tertinggal zaman dah.. semua lagu baru tak berapa nak tau..

    ReplyDelete
  5. best sngt lagu ni. suara khai bahar mmg the best.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.