Bantal design sendiri dari Printcious!

Assalamualaikum dan Hai.

Bantal


Bantal design sendiri dari Printcious! | Siapa yang belum kenal dengan website printing Printcious? Serius rugi. Sebab dengan website ni, macam-macam kita boleh tempah dengan design kita sendiri pulak tu. Tak tahu jugak? Takpe boleh baca disini  CIPTA HADIAH DARI HATI DENGAN PRINTCIOUS sebab dalam entri ni Cik Renex ada bercerita tentang step by step untuk menempah setiap barangan dalam printcious tu. Senang sangat caranya.

Jadi dalam banyak2 barang dalam tu CR telah tempah throwpillow dari printcious. Kenapa throwpillow? Sebab bantal ni kita boleb print depan belakang bantal. CR tak berapa nak kreatif sangat maka gunakan design yang sedia ada je. Design yang sedia ada ni pun cantik2 taw, sehinggakan CR pun tak tahu nak guna design mana. Hehe. Nak tengok bantal yang CR design??
.
.
.
.
.
.


Pillow
Best dipeluk!
Taraaaa. Cantik ke tidak? Teruja gila masa dapat bantal ni taw.  Mula2 sampai tu ma ingatkan CR order fiber tapi kenapa sikit lak,selalu berkilo2. Hehe. Rupanya bantal dalam tu, dah lah cantik pulak tuuuuu. *pujidesignsendiri .haha  .


     style="display:block; text-align:center;"
     data-ad-layout="in-article"
     data-ad-format="fluid"
     data-ad-client="ca-pub-9019980517064644"
     data-ad-slot="9383714162">




Bantal ni size 42cm×42cm. Sangat besar dan sesuai untuk dipeluk semasa tidur dan juga di jadikan hiasan di sofa atau diletakkan dalam kereta. Hasil printing dia sangat memuaskan hati. Warna sama dengan apa yang kita edit dan kualiti sarung bantal dia sangat bagus iaitu jenis polyester.  Sarung bantal ini disekalikan dengan zip,jadi bila dah lama sangat sarung ni,boleh la kita basuh nanti.
Throwpillow
Bahagian depan
Throwpillow
Bahagian belakang


Untuk bahagian depan bantal, CR letak gambar CR sendiri tapi yang tak nampak muka dan pilih gambar ni sebab suka dengan view gambar tu. Yang ni,CR tak edit sangat ,cuma letak Gambar je dalam ruangan bulat tu. Untuk bahagian belakang pula, CR sengaja selitkan quote ni sebab sukaaa sangat2 quote ni. Sangat berkait dengan life kita. Untuk bahagian ni, CR edit tulisan dan warna untuk quote dan tambah sedikit bunga dia bahagian bawah bagi menambahkan seri bantal. Senang je nak edit. Ikut je step yang ditunjukkan.



Bila dah confirm dengan design bantal kita,bolehlah kita terus proceed ke step seterusnya untuk check outkan barang kita ni. Prosesnya sangat mudah dan bila dah siap bayar,tunggu lebih kurang 5 ke 10 hari barang tempahan kita akan sampai ke depan pintu rumah kita. Pihak printcious akan emel kepada kita untuk maklumkan order kita diterima dan akan diproses. Bila dah siap dan pos,pihak printcious akan maklum kepada kita semula. Sememangnya,printcious memang tidak mengecewakan kita. InshaAllah. Sebab CR sangat berpuas hati dengan bantal yang CR dapat ni. 


Jadi, mana-mana yang teringin nak jugak ada bantal macam ni boleh terus ke website printcious seperti di bawah ini. Kalau tak nak tempah bantal,boleh tempah mug,tshirt, gambar, gambar dalam puzzle,keychain dan macam-macam lagi lag. Selamat mereka hadiah. 😊


Website

https://www.printcious.com/

Facebook

https://www.facebook.com/printcious

Instagram

https://www.instagram.com/printcious


Printcious.com - "Precious Gift From Your Heart"



26 comments

  1. Cantiknya design... pemilihan gambar memang terbaik...

    ReplyDelete
  2. Cantiknya reen bantal tu. Nampak sedap utk dipeluk tu.

    ReplyDelete
  3. Cantik bantalnya.. Baru puas hatikan CR dapat design sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Kak Sha. Btul sgt2.mmg puas hati edit sndri.leh ubh mcm2.hee

      Delete
  4. wow... canyiknya bantal reen... pandai design

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankss . Xreti jgk ni gna dsign yg sedia ade jer.hee

      Delete
  5. Simggah sini.. cantik pa reen design bantall hii

    ReplyDelete
  6. menarik.. boleh hadiahkan kpd yg tersayang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah. Sesuai sgt.msti suprise org yg terima tu. 😊

      Delete
  7. Waa... memang agak besar dari bantal hiasan biasa

    ReplyDelete
  8. bestnya boleh design sendiriiiii.. cantik pulak tuu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah best boleh dsign sndri..boleh la try nti.😊

      Delete
  9. cantiknya bantal cik renex.. suka tngok designnya..

    ReplyDelete
  10. Canrik bantal ni , CCL baru ni ada redeem tshirt . Kualiti printing dia memang bagus . Lepas ni CCL boleh customize bantal mcm ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex