Lirik Lagu Disana Cinta Disini Rindu | Tajul & Wany Hasrita

Assalamualaikum dan Hai. Tadi tengah layan2 lagu kat youtube terjumpa pulak lagu duet Tajul dan Wany Hasrita ni. Best jugakkk. Terken...

Assalamualaikum dan Hai.

Tajul wani hasrita

Tadi tengah layan2 lagu kat youtube terjumpa pulak lagu duet Tajul dan Wany Hasrita ni. Best jugakkk. Terkenang zaman Acik Spin dan Siti Nordiana. ^^v Kalau tak silap komposer ni jugak pernah wat lagu untuk arwah Achik dan Nana.


 Credit : Youtube

 

Lirik lagu Disana Cinta Disini Rindu | Tajul & Wany Hasrita


Sejak Ku dengar merdu suaramu
Tidak Ku sangka jiwa terganggu

Apa Kurangnya suara manjamu
Menyentuh Hati membawa mimipi

Kamu Wanita manis sekali
Lirik matamu membawa cinta

Kamu lelaki pandai menggoda
Hingga hatiku mulalah rindu

Riang hatiku hilangnya resah

Disini Cinta disana cinta
Benarkah

Disana Rindu disini rindu
Sejiwa

Disini Sayang disana sayang
Sekata

Orang Disana orang disini
Sama Menanggung rasa

Cinta
Tak dapat diduga
Cinta
Hanya dapat dirasa
Senada Dalam cinta

Smulekan cinta
Irama Indah
Semoga hilang kesunyian
Semoga hilang kesunyian..


#Alfatihah untuk arwah Achik Spin.



You Might Also Like

18 komen

  1. Bila dengar lagu ni dan tengok mereka berdua, teringat pada arwah Achik Spin dan CT Nordiana. Suka lagu mereka dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan siqah..mmg akan teringat kat lagu achik n nana . Rinduu

      Delete
  2. Menggamit nostalgia betul la T_T. Alfatihah untuk Arwah Achik Spin.

    ReplyDelete
  3. Mirip sgt kan. Ana memang layan lagu nana dan spin dari dulu lagi. Siap beli CD kot sebab nak dgr hari2. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat2 mirip kan ana. Reen da besar sikit ni baru beli cd dieorg.hee

      Delete
  4. sedap lagu ni reen, serius tak tipu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju IQ. Asyik dok ulang dengar je lagu ni. Hee

      Delete
  5. Dah dengar lagu ni. memang dengar ulang-ulang banyak kali sebab best! hehe

    ReplyDelete
  6. bru ja dngrrr.. sedap kan suara dorang..

    ReplyDelete
  7. best lagu ni..ala ala gaya lagu arwah achik n nana, duk ulang dengar siap karok lagi haha..tq sis share :)

    Nota Vitamin

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)