Ber PE 3 - bapak segala gangster

October 24, 2012

hari ni seluruh warga Pahang bersenang lenang dirumah sebabnya cuti sempena Hari keputeraan Sultan Pahang. Tapi tak semuanya cuti kan. Papepun, selamat bercuti oada yang bercuti hari ini.


Dan tadi aku dengan member aku pergi starmall mentakab untuk menonoton filem ni. PE3 mengisahkan tentang kumpulan rompakan yang diketuai oleh Megat. Aktiviti rompakan yang dilakukan oleh kumpulan ini turut dibantu oleh orang kanan Megat iaitu Fumi, Siva, Chat dan Jerry.


Movie ni filem aksi komedi. Memang banyak gelak tengok cerita ni. Ketua gangster, tapi asal keluar je banyak kali terjatuh. Lawak2. Siap berkain pelekat la. Adoi. Memang bapak segala gangster la.


Korang nak taw best ke x, pergi la sendiri tengok yer.


Dan ni merupakan filem terakhir Diana Amir tak bertudung. Jangan la pelik pule bila tgok cerita ni. Sebab filem ni dirakam sebelum beliau berhijrah.


:)

You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger