Lirik Lagu Raya Balik Elyana

by - Tuesday, May 28, 2019

Yang dari kota balik ke kampung Yang jauh merantau pun balik kampung Orang kampung pun sudah balik kampung Bukan orang kampung pun balik kampung

Assalamualaikum dan  Hai. Sedar tak sedar tak lama lagi kita bakal menyambut Syawal. Pasti akan rasa kerinduan pada bulan Ramadhan kan. Semoga kita bertemu lagi Ramadan untuk tahun depan. InshaAllah. 

Rata-rata di media sosial juga ramai yang kongsikan iklan raya dan juga lagu raya. Lagu raya lama memang tak dinafikan memang seronok didengar dan penuh dengan nostalgia. Tapi tak kurang juga lagu raya baru untuk tahun ni. Ramai juga artis yang keluarkan lagu baru , tak ketinggalan bagi Elyana.

Elyana pun ada keluarkan lagu raya baru  yang bertajuk RAYA BALIK. Dah dengar belum?Kalau belum dengar bolehlah dengar di youtube. Nanti CR kongsikan link youtube di bawah. Di radio juga dah keluar lagu raya Elyana ni. 

Bagi CR lagu Elyana kali ni sangat catchy dan aura lagu macam lagu saloma gitu. hehe. Jom nyanyi sama2. CR dah kongsikan lirik di bawah.



RAYA BALIK

ELYANA
Yang dari kota balik ke kampung
Yang jauh merantau pun balik kampung
Orang kampung pun sudah balik kampung
Bukan orang kampung pun balik kampung

Pak Maon pun dah balik kampung
Makcik Azizah juga balik kampung
Uncle Apek pun ikut balik kampung
Tapi Pak Bajet jer tak balik kampung
Aaaa...Sedihnya

Oo..hari dah raya
Jangan tak raya
Ini hari raya

Oo..hari dah raya
Baliklah kampung
Jangan tak raya
Jangan tak raya

Ketupat rendang
Dah tunggu kat kampung
Kuih muih pun dah lepak kampung
Duit raya siap balik ke kampung
Tunggu apa lagi 
Jom Balik Kampung

Pak Maon pun dah balik kampung
Makcik Azizah juga balik kampung
Aci Nacumi ikut balik kampung
Tapi Pak Bajet jer tak balik kampung
Sedihnya

Oo..dah raya balik
Baliklah raya
Ini hari raya

Oo..dah raya balik
Baliklah kampung
Jangan tak balik
Jangan tak balik

Yang dari kota balik ke kampung
Yang jauh merantau pun balik kampung
Orang kampung pun sudah balik kampung
Bukan orang kampung pun balik kampung
Aaa seronoknya

Oo..dah raya balik
Baliklah raya
Ini hari raya

Ooo hari dah raya
Baliklah kampung
Jangan tak raya
Jangan tak raya

Hari Raya!



You May Also Like

4 comments

  1. cik renex, mcm mana ya nk join team blogger pantai timur? thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. bOLEH CONTACT SIS HAWA. https://www.sishawa.com/

      Delete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.