Lirik Terbang Treehill

by - Thursday, January 10, 2019

terbang
(sumber gambar - edited by CR)

Assalamualaikum dan Hai. Dah lama aku sebenarnya cari lagu ni sebab selalu dengar di radio Suria FM. So apa lagi kita search lah lirik dia pada google dan jumpa video lagu ni. Menurut sumber lagu ni dah siap lama , tiga tahun yang lepas tapi masih belum dikeluarkan kerana nak bagi mereka mendalami dunia musik dulu.  Lama tu simpan. tapi apapun memang terbaik lagu ni bagi Cik Renex. Tambahan pulak baru tahu lagu ni ciptaan Hang Nadim a.k.a penyanyi PUJAAN hati CR. :)

Jom layan lagu ni. Sekali dengar terus rasa nak dengar lagi.


Lirik Terbang Treehill 

Komposer : Zimi 
Lirik : Hang Nadim


Bicara tentang kita 
Langsung tidak pernah memberi 
Mungkin sudah pun lali 
Dengan setiap yang ku kisah 

Lerai ikatan 
Terbanglah pergi 

Pulanglah ke asalmu 
Tidak lagi ku memandangmu 
Jangan pernah kau muncul 
Kerana ku tahu hatimu 

Bebaslah kau dilangit 
Jangan pernah mahu menghinggap 
Tak perlulah bersaing 
Kerana hatimu ku tahu 

Hidupku bersamamu 
Bagai menapak di sahara 
Sakit tidak terbayang 
Seperti disiat kulitku 

Lerai ikatan 
Terbanglah pergi 

Pulanglah ke asalmu 
Tidak lagi ku memandangmu 
Jangan pernah kau muncul 
Kerana ku tahu hatimu 

Bebaslah kau dilangit 
Jangan pernah mahu menghinggap 
Tak perlulah bersaing 
Kerana hatimu ku tahu 

Lerai ikatan 
Terbanglah pergi 

Pulanglah ke asalmu 
Tidak lagi ku memandangmu 
Jangan pernah kau muncul 
Kerana ku tahu hatimu 

Bebaslah kau dilangit 
Jangan pernah mahu menghinggap 
Tak perlulah bersaing 
Kerana hatimu ku tahu 

Pulanglah ke asalmu 
Tidak lagi ku memandangmu 
Jangan pernah kau muncul 
Kerana ku tahu hatimu 


Bebaslah kau dilangit 
Jangan pernah mahu menghinggap 
Tak perlulah bersaing 
Kerana hatimu ku tahu


You May Also Like

2 comments

  1. wah.. artis baru lagi. blm pernah dgr lagi lagu ni :)

    ReplyDelete
  2. Bestkan lagu ni. Ana first time dgr dekat radio terus suka.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.