Lirik Lagu Kisah Antara Kita One Avenue Band

by - Wednesday, August 08, 2018


Lirik Lagu Kisah Antara Kita One Avenue Band

Assalamualaikum dan Hai. Macam biasa setiap minggu mesti ada lirik lagu yang Cik Renex nak kongsikan. Kali ini nak kongsikan satu lirik lagu yang kerap juga CR dengan di radio iaitu Lagu yang berjudul Kisah Antara Kita nyanyian dari kumpulan One Avenue Band. Semalam kebetulan pula, band ini menjadi tetamu jemputan untuk satu program di Astro iaitu MeleTop. Tak sangka rupanya lagu  ni menjadi juara dalam Carta Era. Tahniah!

Masa ditemuramah dengan Hos Meletop , barulah CR tahu yang band ini asalnya adalah dari buskers di Johor Bahru atau lebih tepat di Pasar Karat JB. Patut lah suara best. :)

Siapa yang tak pernah dengar lagi , boleh ke Youtube untuk dengarkan yer. Semoga maju jaya One Avenue Band.



Kisah Antara Kita : One Avenue Band 

Composer: Reyhan
Lyricist: Reyhan
©2018 Future Music Entertainment


Mengapa terjadi 
Oh pada diri ini
Haruskah ku meneruskan lagi
Kisah kita yang telah kita bina bersama
Kini telah hancur karena kau memilih dia

Ku tidak menyangkakan 
Engkau seperti ini
Kau curangi diriku
Tanpa aku sedari

Bodohnya aku
Ku bisa mempercayakan kamu
Tanpa ku sedari 
Kau mempermainkan cintaku

Sayang 
Haruskah kau memperlakukan aku sebegini
Apakah salah diriku ini terhadapmu
Sehingga engkau sanggup menduakan cintaku

Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu
Ku terima apa yang kau lakukan padaku
Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu

Maafkan aku telah mengecewakanmu
Hati ini tak dapat merubahkan apa pun
Diri ini telah dimiliki tanpa ku sedari

Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu
Ku terima apa yang kau lakukan padaku
Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu

Ku amat menyesali mengenali dirimu
Aku berjanji akan meneruskan
Hidupku tanpamu



One Avenue Band Official Instagram :

https://www.instagram.com/oneavenuebandofficial/

You May Also Like

13 comments

  1. klmj pulak baca lirik ni.. hurmm..

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar plak lagu ni adn tak pernah nampak pun band ni .. hii. adeh

    ReplyDelete
  3. banyak betul band baru skrg.,. sampai tak kenal dibuatnya.,.

    ReplyDelete
  4. http://ejulz.blogspot.com/2018/08/mood-blogwalking-negeri-asal-cik-renex.html

    ReplyDelete
  5. Selalu dgr lagu ni tp tak sure sapa pyanyinya..nii rupanya

    ReplyDelete
  6. Selalu juga dgr lagu ni. Vc pun comel je ala kampung boy.

    ReplyDelete
  7. baru pertama kali dengar.. not bad :)

    Fatina Mudz

    ReplyDelete
  8. mellow sikit lagunya.. ingatkan sore vokalis cem rock2.. sweet2 gitu rupanya hehe..

    ReplyDelete
  9. Sedapnya lagu dia.. lirik pun ohsem..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.