Lirik Lagu Lebih Sempurna Syamel

Ombak laut, angin bayu Menemaniku dikala terkenang dirimu Manis indah dalam cinta Tak pernah ku sangka kau pergi hanya kerana dia ...

Lirik lagu

Ombak laut, angin bayu
Menemaniku dikala terkenang dirimu
Manis indah dalam cinta
Tak pernah ku sangka kau pergi hanya kerana dia

Bertahun sudah kita bersama
Hanya dusta sebalik setia
Kau biarku derita
Menangis di dalam jiwa

Kau terluka akulah peneman
Kau bahagia aku ditinggalkan
Mudahnya kau berubah
Sepiku berteman air mata

Berlalulah kau masa
Aku tidak berdaya
Temukannya yang lebih sempurna


You Might Also Like

12 komen

  1. Hai awak...ada lagu tu tak? nak dengar..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best lagu ni..sy pun dgr kt youtube je.haha

      Delete
  2. Layan betul lagu ni ya sis renex πŸ˜„

    ⛔⛔ Jemput singgah blog mazni & komen. Komen terbaik akan memenangi RM50 setiap bulan ⛔⛔

    ReplyDelete
  3. kena tengok video lagu ni di youtube...

    ReplyDelete
  4. Sebagai seorang peminat fanatik F1. Lirik2 tu buat aku teringat dengan Lewis Carl Hamilton dan Ayrton Senna da Silva... Ini maksudnya:

    Ombak laut, angin bayu (keadaan di Monte Carlo, Monaco).
    Menemani aku di kala terkenang diri mu (teringat kehadiran mereka).
    Manis indah dalam cinta (Aku menangis setiap kali mereka menang).
    Tak pernah aku sangka kau pergi hanya kerana dia (Hamilton terbunuh lalu berjumpa dengan 'hero'nya sejak kecil, Senna di Syurga).
    Bertahun sudah kita bersama (Aku selalu 'follow update' di berita).
    Hanya dusta sebalik setia (Hamilton mati semasa aku menyokong dia).
    Kau biar aku menderita, menangis di dalam jiwa (Aku terpaku).
    Kau terluka, akulah peneman (Hamilton kuat walaupun semua benci dia).
    Kau bahagia, aku ditinggalkan (Hamilton meninggalkan peminatnya dengan tenang).
    Mudahnya kau berubah, sepi aku berteman air mata (Detik tangisan).
    Berlalulah kau masa, aku tidak berdaya! (Aku mesti terus hidup).
    Temukannya yang lebih sempurna (Hamilton dan Senna bertemu di Syurga).

    Akhir kata... Ia berjaya buat air mata aku meletus dari jiwa aku... πŸŒ‹πŸ’₯πŸ’¦πŸ’”πŸ˜­

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)