Taman Air Temerloh weh!

Sabtu baru ni Cik Renex bawa budak kecik sorang tu merasmi tempat baru kat Temerloh. Mula2 macam tak percaya masa ade orang share gambar2 k...

Sabtu baru ni Cik Renex bawa budak kecik sorang tu merasmi tempat baru kat Temerloh. Mula2 macam tak percaya masa ade orang share gambar2 kat Fb fanpage Temerloh tu. Dalam hati terdetik 

*eh yeke Temerloh nk wat taman gini,tak percaya lah.*

Tapi bila guwa lalu lalang depan kawasan tu baru la percaya sebab nampak dah depan mata. Si farisha mula la tak sabar tunggu siap taman air tu.

So,bila dengar dah buka aku pun pergi la tempat tu.Aku tak pasti nama dia apa. Taman Air Kubang Gajah? Temerloh Waterpark? Taman Air Mini Temerloh?

Boleh la tahan seronok untuk budak2 main air sampai bibir jadi biru pucat. Untuk dewasa2 ni kalau teman adik or anak boleh la kot. Macam aku,keseganan aku tahap maksimum nak bermain2 air disitu, kang tengah shiok mandi tiba ade orang kenal tegur. Mana nak sorok muka. Tak pasal2 aku  berendam dalam air tak timbul2.

Oh yer, Masuk hanya RM8 untuk kanak2, dewasa RM10.
Kalau tak mandi  kena bayar RM1.

So ,marilah kita memeriahkan tempat tu. Bagus la siapa cadangkan wujudkan taman air ni sebab temerloh takde tempat rekreasi yang best,ade ni tahan sikit. Huhu.

You Might Also Like

4 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)