kami ♥ entrepreneur



alhamdulillah.akhirnya chemist entrepreneurship day sudah tamat.dan dilaksanakan dengan bagus.mula-mula time nak buka gerai tu risau gak kan kalau tak de orang nak beli..huu..tapi akhirnya segala jenis makanan habis.yang ada tinggal pun just jeli buah aje.enjoy gila menjual ni sebenarnya..ingat senang ke nak panggil customer..jerit2 oo panggil customer beli..huhu..semua tu pengalaman kan.serius seronok.

meh sini aku rumuskan apa yg terjadi time chemist entrepreneurship day 

sehari sebelum harinya!

kami semua kena gotong royong angkat meja kerusi n pasang khemah.dan yang bestnya..khemah untuk group aku rosak disebabkan angin..abis roboh khemah kami..so kena tunggu khemah dari luar..huu..dugaan pertama group kami..heee.

time ni nak g ambil meja kat DSI.tapi sempat lagi snap picture kan.haha!tu namanya gila kamera.hahaha..

hari nya tiba okay!! 

masing-masing semangat nak menjual.khemah2 kemas n bila da siap  okay!sudah tiba masa untuk menjual n menjerit panggil customer..huu..

time ni tengah memotong keropok lekor yang mendapat sambutan hangat..huuu..

hari keduA
hari kedua..aaaaa  aku tak taw nak tulis ape sebenarnya..hmm..jualan okay dan dapat sambutan juga.nasi habis..keropok yang digoreng pun abis dan rojak buah jugak.air 50sen juga habis..huuu..dan part yang paling best adalah keuntungan yang group kami dapat...senyum sampai ke rambut..haha.



okay2..aku da tak taw nak merepek ape ni.aku kan nak jadi matang.mana boleh merepek2 kan.aku nak tido ar weh..penat gila ni..abstrak xbuat lagi..OB xhabis study ag..hmmm..dugaan dugaan digaan...



lastly..nak tayang muka yang tak siap sebab tido tak cukup dan serabut memikirkan asiment dan segala test,quiz dan so on.mata da jadi macam mata panda.



kerepek : gambar tak bnyk ditayangkan.sebab aku xlarat nak tunggu upload.aku upload kat facebook jer kot.tu pun maybe hujung minggu kot baru aku upload.minggu yang busy sudah tiba.oh ya!aku hilang nafsu kat facebook..kenapa yer...

No comments

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex