Lirik Lagu Lihat Ku Disini - Dadali

by - Wednesday, June 17, 2020

Lirik Lagu Lihat Ku Disini - Dadali

Lirik Lagu Lihat Ku Disini - Dadali  | Assalamualaikum dan Hai. Lama tak berkongsi lirik lagu di blog jadi hari ni CR nak kongsikan satu lagu dari band seberang iaitu Dadali. Band Dadali ni CR memang akui suka hasil lagu mereka. Antara lagu dari Dadali Band yang CR suka dengar adalah Disaat Sendiri dan Disaat aku tersakiti. 

Lagu Lihat Ku Disini ni CR dengar masa tengah layan filem Indonesia di astro Rania dan CR lupa tajuknya. Haha. Tengok je sampai habis tapi tak ingat tajuk weh. Kronik ase. :)

So, jom kita layan lagu ni. Sedap untuk didengar dan fefeling gituuuu.





Lirik Lagu Lihat Ku Disini - Dadali

Komposer : Yuda & Dyrga Dadali


Ketika kamu bersedih saat kamu tersakiti
Aku selalu ada untuk menemani dirimu
Walaupun hati ini selalu terus kau sakiti
Aku tetap mengasihi dan menyayangi

Lupakanlah dia yang pernah
Meninggalkanmu demi yang lain
Jangan biarkan dirimu kembali
Terluka tuk alasan yang sama

Lihatku disini yang selalu
Menanti cinta dari dirimu

Ketika kamu bersedih saat kamu tersakiti
Aku selalu ada untuk menemani dirimu
Walaupun hati ini selalu terus kau sakiti
Aku tetap mengasihi dan menyayangi

Lupakanlah dia yang pernah
Meninggalkanmu demi yang lain
Jangan biarkan dirimu kembali
Terluka tuk alasan yang sama

Lihatku disini yang selalu
Menanti cinta dari dirimu

Lupakanlah dia yang pernah
Meninggalkanmu demi yang lain
Jangan biarkan dirimu kembali
Terluka tuk alasan yang sama



You May Also Like

6 comments

  1. first time dgr.. best jgk lagu ni..

    ReplyDelete
  2. Aaaaa Dadali was such a hit back then (masa zaman-zaman kite BBNU) ahahahahah... "Mengapa kau pergi, mengapa kau pergi..." Lagu diorang la tu kan? Kenangan betul! Lagu baru diorang ke ni kak? Dah tak mengikuti lagu-lagu seberang, hehe.

    ReplyDelete
  3. firstime dengarrr..masuk telingaaaa hihihi

    ReplyDelete
  4. shida suka juga band dadali nih..layan lagu2 depa nih kan CR :)


    jemput join ya CR..segmen shida :)
    http://www.duniashida.com/2020/06/segmen-bloglist-2020-blog-shida.html

    terima kasih.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.