Lirik Lagu Kasihku Selamanya | Lagu OST Dendam Pontianak

by - Thursday, August 29, 2019

Lirik Kasihku Selamanya OST Dendam Pontianak


Kasihku Selamanya

Komposer : Aubrey Suwito
Lirik : Ad Samad

Sayangi ku…Sayang ku
Seperti sayangnya ku padamu
Ku tagih kasihmu
Ku raih dari mu
Semangat cinta paling agung

Telah ku katakan kepadamu
Engkau dan aku selamanya
Biarpun berakhir masa terhenti nyawa
Ku masih kan mencinta

Telah kau berjanji kepada ku
Setia mu selamanya
Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta

Sayangi ku Sayang ku
Sayangi hanya aku
Sayangku

Ku dendam rindumu
Ku idam darimu
Kasmara cinta paling pijar


Telah ku katakan kepadamu
Engkau dan aku selamanya
Biapun berakhir masa terhenti nyawa
Ku masih kan mencinta

Telah kau berjanji kepada ku
Setia mu selamanya
Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta

Ku di dalam kerasukkan
Kau begitu mengasyikkan
Maaf kiranya ku tersimpang

Telah ku katakan kepadamu
Engkau dan aku selamanya
Biapun berakhir masa terhenti nyawa
Ku masih kan mencinta

Telah kau berjanji kepada ku
Setia mu selamanya
Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta

Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta


Lagu ini sebenarnya adalah OST untuk filem baru yang bertajuk Dendam Pontianak yang bakal ditayangkan di pawagam mulai 12 September 2019 ni. Tapi di Singapura telah mula ditayangkan. CR tak sabar nak tengok filem ni sebab bila tengok trailer pun da terasa meremangnya. Pastu dengar pula lagu dari Tokti meremang yang penuh dengan emosi dalam setiap bait-bait liriknya. Bercampur emosi antara rayuan dan amaran di setiap rangkap lagu tu. Dan penghujungnya diselitkan dengan emosi marah dan dendam pada orang yang dia sayang tu. Tak sabar nak tunggu 12 September ni. Kalau ada di Starmall Mentakab boleh la CR layan. Yang penting hero pujaan hati ku pelakon utamanya. Hi Remy Ishak. hiks.


Revenge of the Pontianak


"Seruanku adalah mimpi ngerimu dan tangisanku akan menjadi igauan jiwamu."




You May Also Like

1 comments

  1. Fazura jadi ponti 😱😱 nak tengok la hehehe.. Done follow sini.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.