BeauTea | Produk baru dari Safi Malaysia

#safibeautea #BeauteabySAFI #safimy #safimalaysia #premiumteacleansers #rm #rushmedia #CRreview #bloggerpahang  #blogcikrenex #malaysianblogger


Assalamualaikum dan Hai. Berita baik untuk pengguna tegar produk penjagaan kulit Safi Malaysia. Safi Malaysia  telah melancarkan satu produk pembersih wajah baru iaitu BeauTea.

Produk pembersih wajah yang berasaskan campuran bahan semulajadi yang terbaik. Beautea oleh pembersih SAFI dengan 100% Pembersih Teh Premium untuk melindungi terhadap Pencemaran, Tekanan dan Kosmetik. Bila kita dengar perkataan semulajadi tu confirm la kita akan lebih yakin nak gunakan dalam kehidupan seharian2 kita kan.



Untuk produk Beautea by Safi Malaysia ni, da 4 jenis yang diperkenalkan oleh iaitu 

1.White Tea & Damask Rose - sesuai untuk kulit kering
2.Green Tea & Neem - sesuai untuk kulit normal
3.Black Tea & Black Orchid - sesuai untuk kulit sensitif
4.Apricot Tea - scrub muka untuk hasil kulit lbih cerah & licin

.
Setiap satu tu ade kegunaan yg tersendiri.,tinggal kita je nak pilih yang mana yg kita perlu dan sesuai dengan kulit kita.

CR tak sempat cari kat watsons. Tapi jangan risau, dunia kan dah maju. Semua di hujung jari. CR tempah online je di website watsons. Tekan-tekan dan bayar je. Pastu tunggu je barang sampai.

Heee. CR beli yang jenis warna pink dan oren iaitu White tea & damask rose dan apricot tea scrub.
.

Apabila kita menggunakan pembersih muka yang salah dan tak sesuai ianya boleh menjadikan kulit kita kering dan tak selesa. Tapi jangan risau kerana Hydrating Gel Cleanser White Tea & Damask Rose membersihkan kulit kita tanpa menanggalkan kelembapan semulajadi kulit kita dan menjadikan ia licin dan lembut.

Seperti yang kita tahu Damask Rose terkenal dengan kepakarannya dalam melembapkan kulit kering.

CR suka guna pembersih yang berasakan gel dan memang lembap kulit kita selepas memakai pembersih muka ni. CR juga suka yg ni kerana ia membantu mengecilkan pori yang memang sedia besar di muka CR ni.


Satu lagi CR beli Skrub wajah Apricot tea ni. Tak rugi beli yang ni sebab skrub dari beautea safi tidak kasar dan bila kita skrub muka kita, takde la kita rasa tak selesa kan.  Skrub Beautea safi ni akan membuang sel-sel kulit mati di muka kita. Jadi selepas itu katakan selamat tinggal kepada kulit kusam. Heee.


Jadi apalagi, jom dapatkan pencuci muka Beautea dekat Watsons berdekatan atau secara online di http://bit.ly/2JTltHO


4 comments

  1. Mcm2 rangkain produk safi skrg ni.

    ReplyDelete
  2. Husniey suka scrub tu.. Wangi.. Yang bestnya Safi ni harga mampu milik kan.. 😍

    ReplyDelete
  3. Fizza pun dah cuba dua² ni. suka bau rose yg wangi tu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex