Lirik Lagu Satukan Rasa Khai Bahar & Siti Nordiana

by - Wednesday, July 03, 2019


Satukan Rasa


Assalamualaikum dan Hai. Entri kali ni nak berkongsikan satu lagu baru gandingan Khai Bahar dan Siti Nordiana. Sebelum ni memang ramai yang menginginkan mereka berdua berduet bersama. Dan akhirnya semalam lagu baru mereka iaitu SATUKAN RASA pun dah ada di youtube. Siapa belum dengar boleh dengar di youtube. Lirik lagu dan komposer oleh Dinda Kanda dan Iman Imran. Adakah Dinda & Kanda tu Siti Nordiana dan Khai Bahar?


Lagu kali ni agak melankolik  jadi tempo lagu mesti perlahan dan bukannya lagu yang guna pitching tinggi gitu tapi sangat merdu di dengar. gituuuu. Lirik pula mengenai kita sukakan seseorang dalam diam tapi malu untuk meluahkan dan sanggup berkawan dahulu. Siapa ada crush pada kawan sendiri boleh la tujukan lagu ni padanya. heheh


Kalau dulu Siti Nordiana berduet dengan Arwah Achik, rasanya Nana dah jumpa geng duet baru iaitu Khai Bahar. :)Jom kita dengarkan di youtube. 




Satukan Rasa

 Siti Nordiana & Khai Bahar

Komposer: Dinda &  Kanda

Lirik: Iman Imran


Lamaku simpan perasaan ini
Tanpa terduga rasa cinta hadir
Puas menafi bisikan di hati
Namun tak terdaya
Untuk menghalang rindu

Aku pendam rasa
Dan menjadi teman
Engkau ingin ku miliki
Namun aku tidak mampu
Untuk memiliki cinta
Insan semulia sepertimu

Dikaulah bidadari
Temani tiap mimpi
Diriku diselubung rindu
Rasa penuh prasangka
Dia penguat jiwa
Kita pinta takdirnya
Pergilah sepi

Bulan bisik padanya
Benar ku cinta dia
Kau hidupkanlah rasa ini

Dikaulah bidadari
Temani tiap mimpi
Sungguh aku rindu

Cinta penuh prasangka
Kuatkanlah hatiku
Agar ikatan ini terjalin

Bulan bisik padanya
Benar ku cinta dia
Satukanlah
Satukan rasa


You May Also Like

6 comments

  1. nice.
    ni entri ke3 aida baca ari ni pasal lagu diorang ni.
    trending jugak ekk.

    ReplyDelete
  2. Tak pernah dengar lagi lagu ni tapi lirik dia jiwang. Ada peluang nanti nak try dengarlah.

    ReplyDelete
  3. Ana dh dengar. Ok juga lagu dia. Slow music kan. X mustahil dgr selalu boleh jatuh suka.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.