Lirik Lagu OST Nur 2 ; Tetap Kamu (Amylea & Megat)

by - Tuesday, April 02, 2019



Lagu OST Nur 2 ; Tetap Kamu (Amylea & Megat)

Assalamualaikum dan Hai. Siapa di sini peminat drama Nur TV3 yang sangat popular tahun lepas. Untuk yang menantikan sambungan drama ni, jangan risau. Penantian akan berakhir kerana pada malam ini, drama ini akan mula bersiaran pada malam ini di TV3 Slot Samarinda bermula pukul 10 malam. Tak sabar pulak rasanya nak tengok. 



Sebelum layan drama malam ni, jom kita dengar lagu baru untuk OST Nur 2 ni. Nyanyian Amylea Af dan Megat Mentor. Kalau sebelum ni lagu OST Nur 1 dinyanyikan oleh Kaer dan Amylea tapi tahun ini lain pula dan hasilnya sehebat lagu sebelum ini. Amylea dah macam suara ala2 Melly goeslow dan Megat pun suara dia penuh dengan emosi dan sedap untuk didengar. :)



Lagu OST Nur 2 ; Tetap Kamu (Amylea & Megat)
https://instagram.com/amyleaazizan

Tetap Kamu 
Amylea X Megat 

Komposer : Farouk Roman 
Lirik: Amylea

Amylea
Benarkah yang derita
Sulit untuk aku bertahan
Ada hati yang tersimpan
Menginginmu

Megat
Ternyata dan teruntuk
Buat diriku hanya kamu
Yang tak mudah meruntuhkan
Setia ku

Janjikan aku
Tak pernah kehilangan mu
Biar beribu jalan
Menghapus semua rasaku
Takkan hanyut

Amylea
Janjikan aku
Takkan pernah menjauh
Bagai larutnya malam
Pekat menghidupkan bulan
Terangi ku

Mungkinkah jalan kita
Kan terpisah dan berlalu
Ku janji akan selalu
Merindumu haa

Megat
Janjikan aku
Tak pernah kehilangan mu
Biar beribu jalan
Menghapus semua rasaku
Takkan hanyut

Amylea
Janjikan aku
Takkan pernah menjauh
Bagai larutnya malam
Pekat menghidupkan bulan
Terangi ku

Amylea&Megat
Janjikan aku
Tak kehilangan mu
Biar beribu jalan
Menghapus semua rasaku
Takkan hanyut



You May Also Like

3 comments

  1. Dah keluar dah teaser drama nur 2 ni...
    lagu ni belum dengar lgi...

    ReplyDelete
  2. Nur2 dah start kan, awak layan x? Saya baru lepas tengok ni :D

    ReplyDelete
  3. lagu ni mmg menyentuh hati.. sedih sngt

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.