Promosi Terbesar Lazada Malaysia 2017: Lazada Online Revolution

Assalamualaikum dan Hai 
[Lazada Online Revolution Sales - Shop the Universe]

Promosi Terbesar Lazada Malaysia 2017 Hujung Tahun dengan Promosi diskaun memang tak dapat dipisahkan. Begitu juga dengan Lazada Malaysia yang tidak akan terlepas dari membuat Sales secara besar-besaran yang memang ditunggu-tunggu oleh pelanggan setia Lazada.  Oleh itu , Lazada telah melancarkan Lazada Online Revolution: Shop The Universe pada  11 November 2017 sehingga 14 Disember 2017. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ni okay. 

Lazada seperti yang kita tahu tidak pernah menghampakan kita setiap kali kita membeli dengannya. CR masih ingat lagi barang pertama yang CR beli dari Lazada Malaysia iaitu Mesin Jahit Global GSM 505 . CR beli mesin jahit sempena hari jadi CR dua tahun lepas, kira hadiah untuk diri sendiri lah kan. Sampai sekarang mesin jahit itu  masih elok berfungsi dan sangat membantu semasa menjahit sarung bantal, langsir dan sebagainya. Proses untuk memilih barangan, membayar dan membanding harga sangat mudah di Lazada ni. Untuk pembayaran anda boleh pilih samada untuk bayar semasa terima barang ataupun secara online banking. CR guna online banking sebab mudah. Selesai pembayaran, hanya tunggu beberapa hari untuk barang sampai ke depan pintu rumah kita. Mudah bukan?
Dalam banyak-banyak barang, CR lebih suka membeli barang yang payah untuk dicari di kedai biasa sebagai contoh barang dari China dari Taobao Collection sebagai contoh baju, beg dan juga aksesori. CR juga suka membeli barang elektronik. Seperti sebelum ni CR pernah beli cover external hard disk , tripod untuk  pegang camera , kipas mini dan barang-barang kamera Instax. 
Kenapa CR suka beli dalam talian berbanding cari di kedai? Yang pertama menjimatkan masa  dalam membuat perbandingan harga bagi barang yang sama. Kita tidak perlu keluar masuk kedai yang berbeza bagi mendapatkan barang yang lebih murah, sebaliknya hanya perlu klik sahaja. Masa itu kan emas.  Selain itu juga dapat menjimatkan wang kerana kita hanya perlu klik dan bayar secara online tanpa perlu mengeluarkan wang untuk mengisi minyak kereta. Dan yang paling seronok membeli dalam talian atau Online Shopping ni adalah kerana sesetengah laman web akan menawarkan diskaun yang jauh lebih besar sebagai contoh Lazada Malaysia yang bakal melancarkan Lazada Online Revolution tidak lama lagi.
Jadi sempena Lazada Online Revolution ni CR rasa taknak lepaskan peluang untuk membeli barang di Lazada Malaysia. Siapa tak suka diskaun kan? CR merancang untuk membeli vacuum sebab memudahkan semasa mengemas rumah dan sambil itu juga boleh membersihkan habuk-habuk di dalam kereta dengan vacuum ni. Memang lama dah teringin ke vacuum ni.

Panasonic Vacuum
Lebih kurang 8 hari lagi menuju ke Lazada Online Revolution 2107 ni. Pastikan dah tanda di kalendar anda dan buat reminder untuk memastikan anda tidak terlepas peluang promosi dari Lazada Malaysia ye. Untuk maklumat lanjut boleh layari 


Di sini di Lazada Malaysia, kami percaya bahawa terdapat ""No Dream Too Big, No Gift Too Small"". Itulah sebabnya kami menawarkan "Shop The Universe" -pengguna ke jualan Revolusi Dalam Talian 2017 di mana anda boleh mencari semua barangan berjenama yang anda inginkan dengan mudah. Walaupun anda berada di mana-mana sahaja dan tidak mempunyai masa untuk menunggu di hadapan desktop anda, anda boleh memuat turun dan memasang LAZADA App untuk anda tidak terlepas tawaran hebat dalam talian. - Lazada Malaysia

11 comments

  1. betul tu!jimat masa beli online kan?click click je..penat pun tak..hehe

    ReplyDelete
  2. yup! saya selalu beli barang kat lazada. Mudah.
    Selalu barang yang dibeli itu peralatan elektronik seperti gadget, accessories camera dan laptop dan lain-lain yang bersesuaian. (ada barang yang better beli di kedai)

    ReplyDelete
  3. cayok2....semoga dapat beli vacum tu nati....akak suka beli pampers anak murah2

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya CR! akak tak sabar nak membeli ni.ehehehe

    ReplyDelete
  5. Semoga berjaya! Amer akan menyusul unutk join selepas ini hehe

    ReplyDelete
  6. Kena bookmark tarikh tu reen. Tak leh lepas bila ada sales ni. Hehe

    ReplyDelete
  7. wow.. banyak yg boleh di shopping tuuuuu

    ReplyDelete
  8. Terima kasih semuanya . all the best utk yg join jugak. dan happy shopping to all di Lazada Online Revolution :)

    ReplyDelete
  9. kita pun shopping sakan masa 11/11 tu hihi

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex