Wednesday, August 30, 2017

Merdeka! Merdeka! Sale Lazada Malaysia 2017

Assalamualaikum dan Hai.


Merdeka! Merdeka! Sale Lazada Malaysia 2017 | Tanggal 31 Ogos ni iaitu hari esok genap negara kita menyambut kemerdekaan untuk kali yang ke 60 tahun. Alhamdulillah. Jadi sempena hari kemerdekaan Malaysia, Lazada Malaysia mengadakan sale besar-besaran.



Lazada Malaysia mengadakan promosi sempena Hari kemerdekaan iaitu Merdeka! Merdeka! Sale (http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/) yang sudah lama bermula pada 25 Ogos baru ni dan berakhir pada 31 Ogos iaitu esok. Yang paling best,diskaun yang ditawarkan sehingga 80%. Rugi lah kalau tak membeli masa sale ni kan. Banyak sangat barang yang ditawarkan dengan harga yang lebih jauh murah dari yang asal.


Apa yang anda suka apabila menjadi rakyat Malaysia?

Sudah pastinya sebab Malaysia adalah sebuah negara yang aman damai. Kita sebagai rakyat Malaysia sangat berasa aman apabila berada didalam negara kita. Kita juga bebas untuk bergerak kemana-mana tanpa sebarang halangan. Ada sesetengah negara, untuk bergerak pun perlu kebenaran dari pihak penguasa.  

Seperti yang kita sedia maklum, Malaysia terdiri daripada pelbagai agama dan kaum. Tetapi itu tidak membezakan kita antara satu sama lain kerana kita bebas untuk merayakan perayaan antara agama bersama-sama tanpa sebarang perbezaan. 


Yang seronok jadi rakyat Malaysia adalah kita bebas memilih untuk membeli samada secara langsung ataupun dalam talian. Sebagai contoh kita bebas untuk membeli di Lazada ,samada produk dalam negara mahupun produk tempatan. Produk tempatan jugak tidak kurang hebatnya. Sebagai contoh jenama pensonic,khind, carlo rino, bonia, tomei dan macam-macam lagi.  Yang paling CR suka adalah jenama Pensonic. Di rumah CR terdapat banyak jugak barang dari Pensoni. Sebagai contoh oven dan kipas. Walaupun Pensonic adalah produk tempatan tapi kualitinya setanding dengan jenama terkemuka yang lain dengan harga yang lebih murah 

Berikut adalah dua barang yang CR dah masuk dalam wishlist. Kena tunggu masa yang sesuai untuk beli. 😘






Masih ada masa lagi nak membeli di Lazada Malaysia. Cepat-cepat la pergi terjah yer!
Merdeka! Merdeka! SALE



     style="display:block; text-align:center;"
     data-ad-format="fluid"
     data-ad-layout="in-article"
     data-ad-client="ca-pub-9019980517064644"
     data-ad-slot="4509434074">

4 comments:

  1. Good luck CR..
    Semoga ada rezeki 💕..

    ReplyDelete
  2. good luck ya. dan selamat hari merdeka ! :)

    ReplyDelete
  3. Vacuum tu nampak menarik reen. Good luck ye. Semoga ada rezeki kita semua hendaknya.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.