Cipta hadiah dari Hati dengan Printcious

Assalamualaikum dan Hai

Hadiah dari Hati dengan Printcious | Pernah dengar tak website Printcious. Sejujurnya Cik Renex baru tahu website ni.Kuno lak rasa. Nasib la ada Umi Fuzy yang share mengenai website ni. Ruginya lambat tahu mengenai Printcious ni. Nak tahu kenapa rugi? Kejap lagi CR akan kupaskan satu persatu. Hiks.



APA TU PRINTCIOUS?

"Printcious is a play on word “Printing” and “Precious” which is where our catch phrase “Print Your Precious Gifts”. We hope that our customers are happy no matter they are giving our customised gifts to someone or receiving customised gifts from someone, as we always believe that "Giving with Art is Giving with Heart”!" -  source

Website Printcious ni adalah satu medium yang membolehkan kita menggunakan kreativiti kita sendiri dalam mereka sendiri rupa hadiah kita tu. Samada nak letak gambar yang bermakna atau pun kata-kata yang memberi semangat pada penerima. Jadi ini adalah masanya untuk anda menunjukkan bakat dan kreativi yang lama tersimpan dalam diri tu. Eh,tapi jangan risau,kalau anda rasa anda tiada masa untuk design sendiri, boleh je terus pilih dari template yang memang dah ada dalam web tu. Pilih je design mana yang berkenan.Jadi jangan pulak cakap "Sy tak kreatif tak boleh lah tempah".Kreatif atau tak yang penting bila kita design dari hati ,orang yang menerima hadiah kita tu pasti gembira.

Produk-produk dari Printcious?


Banyak sangat yang boleh kita tempah dari website ni. Antaranya adalah Tshirt, Mugs, bantal cushion, beg, Kanvas, Gambar berbentuk puzzle dan macam-macam lagi lagi. Anda pasti rambang mata kalau tengok katalog tu. Rasa macam semua nak beli. Cara nak tempah pun mudah je.

Cara untuk menempah Printcious



Dalam banyak-banyak barang dalam tu, CR paling berkenan nak beli bantal cushion. Size bantal tu jugak agak besar sebab 40cmx40cm. Memang best sangat di peluk masa nak taip entri kat blog masa guna netbook kan. Bantal ni jugak kita boleh letak gambar atau pun letak ayat motivasi sikit. Meh CR kongsikan cara nak buat tempahan okay



Plump and fluffy, this Square Cushion makes a perfect companion when lounging on a sofa. Be comforted by its silky smooth cover, perfect for any man, woman or child.Explore the complete range of customisable collection by adding text or photos of your choice

  • Comes with a hidden zipper enclosure.
  • High durability machine washable cover and inner micro fiber cushion included. 
  • Printing Method: Sublimation
  • Printing area: 20cm x 20cm printable area in the middle of one side of the cover
  • Cover Material: 100% Polyester
  • Dimensions : 40cm x 40cm.
  • Weight: Approximately 350g



Jom tengok step by step cara nak tempah dengan printcious. Mari mulakan.


1. Pilih nak beli yang mana satu. CR pilih Cushion dan ambil yang motivational quotes. Klik Je situ.
2. Kalau nak edit2 boleh tekan kotak biru tu yang ada tertulis "Customize It". Kalau tak nak boleh terus klik Add to Cart.




3. Masa step ni, sebelum Klik Check out, kalau ada voucher ke boleh gunakan kat step ni. Secara automatik harga akan didiskaun mengikut voucher kita tu. Kemudian baru klik Check Out.
4. Step seterusnya kena isi details alamat untuk pos barang tu- pilih cara penghantaran-cara bayaran-dan akhir sekali review order. Akhir sekali klik Confirm Order. (takdegambarnaktunjuk)


Setel. Mudah je kan cara nya.tunggu dalam 3 hingga ke 6 hari untuk proses penghantaran ke rumah kita.  Kos penghantaran adalah percuma jika kita membeli melebih RM70. Dan sekarang tengah ada promo diskaun sehingga 30% sempena YOUTH DAY.  Promosi ni berakhir pada 12 Ogos 2017 ni. Jadi,cepat2 lah order yer.

Untuk details, boleh klik link di bawah

7 comments

  1. zaman sekarang nie sume benda makin lame makin senang.. sumenye dihujung jari je kan CR..

    ReplyDelete
  2. oh mcm ni... ari tu dh terbaca iklan printcious ni tapi x pula nak godek2. Tp harganya mcm okay juga kan! Nak tgk la nanti...hehehe.

    Jom cik reen dan kawan2 join giveaway COKLAT blog sii Nurul jika berkesempatan ya!

    https://ciknurul23.blogspot.my/2017/07/chocolate-fan-giveaways-by-sii-nurul.html

    ReplyDelete
  3. Bestkannn Printcious ni, ahaha, mai dah hasut adik2 sekali suruh buat kat situ, haha.

    ReplyDelete
  4. Menariknyaaa! Boleh buat bantal dengan quote :D Nanti Siqah terjah.

    ReplyDelete
  5. kite pun dok pulon beli bantal.. yg lain cam x best jerk.. bantal gak best. hehehe

    ReplyDelete
  6. Bestnya!! Thankyou share. Boleh buat hadiah kat orang ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex