The Traveloka Sale-Abration , Rugi tak tempah!

Assalamualaikum dan Hai. 


Sedar tak sedar tinggal beberapa hari je cuti sekolah kan. Jangan risau sempat laginak pergi bercuti. Tapi tahu je la musim cuti sekolah ni mesti hotel dah penuh dan tiket flight habis. Jangan risau, sekarang dah ada satu website yang boleh membantukita bercuti dengan gembiranya dan mudah tanpa sebarang masalah. Nak tahu website apa? 

Jawapannya adalah Traveloka. 

Pernah dengar tak Traveloka? Aku pasti rata-rata mestipernah dengar perkataan Traveloka. Traveloka adalah satu platform yang menawarkan tempahan tiket penerbangandan tempahan hotel samada di dalam negara mahupun luarnegara dengan hanya satu platform sahaja. 



Apa kelebihan berurusan dengan Traveloka ni? Banyak sangat kelebihannya apabila berurusan dengan website ni. Antaranya adalah ia menawarkan lebih daripada 100 000 penerbangan domestic dan antarabangsa dan tinggal di 70 000 hotel terkemuka dari hotel bajet ke hotel lima bintang. Antara syarikat penerbangan yang boleh kita pilih adalah Lion Air, Thai Lion Air, Air Asia, Bangkok Airways, Malindo Air, Malaysia Airlines dan banyak lagi. Manakala untuk penginapan hotel yang terlibat adalah Pop! Hotel, Favehotel, Tune Hotel, ibis, Navotel dan banyak lagi. Untuk tahu lebih lanjut boleh klik link ni. https://www.traveloka.com/en-my/

Dengan zaman yang makin maju dengan teknologi masa kini, Traveloka juga menyediakanapplikasi pada telefon pintar selain daripada laman sesawang. Jadi ianya akan menjadikan proses tempahan menjadi lebih mudah dan pantas. Dengan adanya apps Traveloka di telefon pintar, proses tempahan, bayar dan peroleh e-tiket atau baucer hotel dalam masa kurang dari satu minit. Cepat dan hebat kan. Harga yang ditawarkan juga sangat berbaloi dengan pilihan kita. Yang paling pentingtiada caj tersembunyi. "what you see what is what you get". Harga yang tertera itulah harga yang kita perlu bayar. Jadi jangan risau tiba-tiba ada penambahan harga last-minute. Traveloka sememangnya menawarkan harga jujur. 


Sale abratiob 

Nampak tak gambar banner atas ni? Teruja tak? Jadi sepanjang bulan Mac ni, Traveloka telah adakan satu promosi yang dinamakan The Traveloka Sale-Abration yang bermulapada 10 Mac 2017 sehingga 31 Mac 2017. Jadi ini lah masanya untuk kita bercuti ke destinasi impian dengan menempah tiket penerbangan dan penginapan di Traveloka. Ini kerana The Traveloka Sale-Abration ini menawarkan promosi yang tak terjangka dek akal kita. Rugi kalau kita lepaskan peluang ni. Hanya tinggal beberapa hari sahaja n.Dengan apps Traveloka jugak kita tidak perlu cetak e-tiket/baucer hotel kerana kita hanya perlu tunjuk apps itu sahaja. Dan yang paling penting,tidak memerlukan akses internet. Jadi, mana-mana yang tak muat turun lagi aplikasi ni di telefon pintar, baik segerakan kerana ianya amat menyenangkan proses tempahan kita.





"Deals So Fly, You"ll Be on Cloud Nine!" Manakala untuk tempahan hotel, anda jangan risau jika semua tempat penuh kerana di Traveloka ada lebih dari 100 pilihan hotel sepanjang asia tenggara. Jadi anda jangan risau tiada tempat penginapan dan boleh menginap dengan selesa samaada bercuti dengan keluarga tercinta atau kawan-kawan,beriadah, bersantai-santai ataupun trip bisnes. Yang pasti Traveloka akan memudahkan anda dan memastikan kita menginap dengan selesa dan meninggalkan kenangan yang tak dapat dilupakan semasa bercuti. Jangan tak percaya, sempena dengan The Traveloka Sale-Abration ni, kita dapat terbang tinggi ke Ho Chi Minh City, Jakarta, Bangkok , Sanghai dan banyak lagi dengan harga yang istimewa mulai dari harga RM39. Murah ke idok? Jangan risau promosi harga ini boleh digunakan untuk penerbangan domestik dengan harga serendah RM40 dan juga antarabangsa dengan hrga serendah RM100. Promosi sungguh menggoda kepada aku yang kaki jalan jugak ni. Aku teringin bercuti ke Singapura, lepas ni kena survey-survey harga. Jadi jangan lepaskan peluang untuk merebut promosi sempena The Traveloka Sale-Abration. Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi. 

Untuk maklumat lebih lanjut boleh klik disini https://www.traveloka.com/en-my/promotion/sale-abration 


Selamat bercuti untuk semua dan diri sendiri.

19 comments

  1. Tempah jgn tak tempah CR. Berbaloi2 ye 😘😘

    ReplyDelete
  2. Love Commands Review
    Looking for true love should not be hard. There are simple life principles that love is all about, you only need to understand them. And the first rule of thumb you need to understand is that you are not alone in this quest; you have your darling companion with you. The thing is that we are often tempted to see true love as that feeling that falls over us right from the heaven and hits us in a split of a second. But that is only momentary infatuation. What makes for true love is commitment and honesty. Find out how to find true love next to your partner, and you will be able to live happily ever after.
    http://cruisecontroldietbookreview.com/love-commands-review/

    ReplyDelete
  3. Bestnyaaaa berbaloi gak guna traveloka ni ~

    ReplyDelete
  4. In shaa Allah, LZ akan pergi bercuti lepas ni akan tempah melalui Traveloka 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nti bleh LZ wat review lak bila dah guna apps ni

      Delete
  5. elsa baru belek belek semalam traveloka nie. gatal je tangan nak book tiket oh hakhakhak

    ReplyDelete
  6. Leya dah 3x menggunakan aplikasi Traveloka ni.. Dan sekarang pun bermalam di hotel melalui tempahan website traveloka. Rasa lebih mudah dari yang lain2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah byk kali dah guna ni. Mmg terbaik ar.hehe

      Delete
  7. Teringin nak pergi jalan tapi duitt takdakkk haha apa2 pun traveloka ni terbaik ah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe nti da dpt gaji boleh kumpul sikit2 duit.pastu g jenjalan. Hee

      Delete
  8. Traveloka duluuuu...mood holiday...mood holiday bila tengok Traveloka nii..

    ReplyDelete
  9. ambil peluang untuk dapatkan harga berbaloi

    ReplyDelete
  10. goo luck..

    datang terjah dan klik iklan. (Kami Suka Terjah Blog )

    ReplyDelete
  11. 🌸💓🌼🌸💓🌼🌸💓🌼
    Hi ... Singgah dari Kumpulan Kami Suka Terjah Blog ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...
    🌸💓🌼🌸💓🌼🌸💓🌼

    #jombercontest
    #kisahhidupku

    ReplyDelete
  12. Mek usha dh kat traveloka tp hampa la. Harga lebih kurang dengan booking by phone (untuk hotel) --'

    ReplyDelete
  13. busyra yg dapat voucher hritu tak tebus2 lagi. last bulan 6 ni. huhu.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex