Kahwin?!

January 09, 2017

Assalamualaikum dan Hai.

Tengah2 online facebook nampak pulak gambar ni. Ramai pulak friends FB share.


Alamak, da terlebih umur. Cik Renex tahun ni dah duapuluhlapan.

Sebenarnya tak kisah pun umur berapa. Cuma dalam gambar ni dia tekankan umur yang sempurna. Semua bergantung pada diri sendiri dan pasangan. Yang paling penting kita berusaha untuk menjadi yang tebaik dalam hubungan perkahwinan kita suami isteri.

Ada yang rezeki cepat, abis SPM terus kahwin dah. Ada yang lewat umur 40an baru kahwin. Ini semua dah di tetapkan. Sabar dan banyak2 berdoa. *macampesanuntukdirisendirije. ^^v


Doakan Cik Renex menamatkan zaman bujang pada tahun ni dan tukar gelaran Cik Puan Renex. AMINN. 😊☺

You Might Also Like

21 komen

  1. Wasalam Cik Renex.. Hai.. Awak sabarlah, Insha Allah akan sampai jugak jodoh awak nanti.. =) pedulikan cakap2 orang di belakang awak, hanya perlu ingatkan diri sendiri, yang Allah telah mengatur begitu teliti tentang kehidupan awak, dan bukannnya seseorang yang hanya boleh menilai yang tersurat saja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq awk. Itu lah.skrg ni pekakkan telinga je bila org tnya bila nak kahwin. Hehe

      Delete
  2. insyallah smoga di permudahkn urusan ye. =D

    ReplyDelete
  3. Amiin, mudah2an urusan perkahwinan cik reen kiter ni dipermudahkan...amin2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminn jgn lupa datang nti taw. Bawak qaid. Hehe

      Delete
  4. Saya pulak tengah duduk dalam range umur tuu. Erk, hihi.

    ReplyDelete
  5. Amin mudah2an ye CR. Umur bukan ukuran. Semua dah ditentukan. Yg lambat itu mungkin ygbterbaik utk kita kan.

    ReplyDelete
  6. Takde maknanya umur tu kak reen, Allah tak pernah pun kata mcm tu. Rezeki jodoh tu kan semua Allah yg tentukan... Yang penting bersedia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan mai. Tu la yg akk sllu pk kan. Lagipub bukan kerja kita smua tu. Huhu

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. lya 24 thn ni tapi calon pon takde lagi huhu

    insyaAllah, semoga dipermudah smua urusan cik renex :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah ada nti calon nti.

      Tq lya. ☺

      Delete
  9. Waalaikummussalam..semoga cepat dipertemukan jodoh yg boleh membimbing kejalan yang lebih baik..cepat atau lambat tu ketentuan Allah swt..chill
    sy sendiri pun kahwin diusia 22 tahun erkkk tercepat sikit jer..hehe
    jgn lupa jemput keke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnn. Inshaallah akan jemput nanti. 😊

      Delete
  10. Hi Cik Renex, pada saya usia tu bukan memainkan peranan. Sebaliknya kematangan dalam menghadapi sesuatu cabaran dalam hidup. Apapun moga dapat yang terbaik. InsyaAllah ada tu rezeki akan datang pada saat dan masa yang tepat. insyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.setuju . Usia bukan faktor segalanya. Inshaallah. Aminnnn. Tq awk.

      Delete
  11. Haaa mesti dah dalam plan ni nak kawen ye cik renex.. Moga cik renex temu jodoh cepat n baik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajat di hati nak la tpi xde rezeki ag. Aminnn. Tq lea.

      Delete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger