[bycikrenex] Bantal Felt Kelab Bola FC Bayern

Assalamualaikum dan Hai. First time wat bantal kelab bola. Mujur lah gambar logo kelab ni takde la rumit mane. Tu setuju nak wat tu. FC...

Assalamualaikum dan Hai.

First time wat bantal kelab bola. Mujur lah gambar logo kelab ni takde la rumit mane. Tu setuju nak wat tu.

FC Bayern Munchen Ev ni satu kelab bola sepak dari German. #hasilgoogle.

Full name  :  Fußball-Club Bayern München e. V.
Nickname(s) : Der FCB (The FCB) ,Die Bayern (The Bavarians),Stern des Südens (Star of the South),Die Roten (The Reds),FC Hollywood 
Short name : Bayern
Founded : 27 February 1900; 116 years ago
Ground : Allianz Arena
Capacity :  75,000 [2]
President : Uli Hoene
Chairman : Karl-Heinz Rummenigge
Manager : Carlo Ancelotti
2015–16 1st


Munchen ev

Menjadi tak? Harap kawan kepada kawan Cik Renex suka dengan hadiah bantal ni.


Mana-mana yang nak tempah boleh tempah dengan bycikrenex. Whatsapp 017 794 4891 untuk tempahan.


You Might Also Like

4 komen

  1. Cantik ! kemas je hasil kerja akak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq mai.kalo nk tmph bg yg tersyang roger2 akk ye.. :)

      Delete
  2. Bayern Munchen Ev hurmmm...!? sambil garu kepala.
    Kalau Bayern Munich Mrs. A tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bayern munchen n bayern munich. Dua2 cik renex xtaw..hehe.. mrs A taw jgk he sal bola.

      Delete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

founder Bycikrenex

Handmade & Handsew with LOVE



SEDIA MENERIMA TEMPAHAN

Bantal Hiasan Nama Sendiri
Bantal untuk Hadiah kahwin & hadiah hari jadi
Keychain nama
Owlie Plushie
Pin Shawl
Cupcake pincushion

WHATSAPP 017 794 4891 untuk details/tempahan