KFC cheezyyyyyyy

October 26, 2016

Assalamualaikum dan Hai.

http://synad3.nuffnang.com.my/track/click?s=58102121&urlid=7344382&ref=renex89.blogspot.my&id=1172031&bid=55228&ad_type=leaderboard&goto=http%3A%2F%2Fkfc.com.my%2Fpromotion%2Fkfc-cheezy-onion-2pc%3Futm_source%3Dnomnom%26utm_medium%3Dbanner_728x90%26utm_content%3DEN%26utm_campaign%3Dcheezyonioncrunch

Rajin sangat nampak iklan ni kat tv3 sejak akhir-akhir ni. Menyelerakan sangattttt. Dah la sekarang tengah lapar ni. Balik ni harus kita cari.

Korang tak terliur ke yang set baru ni. Sedap ke idok? Nanti kita cuba try test.

nak tengok set lain bloh klik SINI tak pun klik gambar kat atas tu je.

You Might Also Like

17 komen

  1. Ala baru nak suruh mai belanje.hehehe

    ReplyDelete
  2. Ingat nak makan siang tadi.. Tapi, fikir ada benda lain lebih penting dari kehendak Reen, tahan je lah dulu nafsu teringin makan kfc cheesy. :D

    ReplyDelete
  3. tengok iklan dia memang perghh terliur giler tgk cheez leleh tu :D dah makan memang dap. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann.tv3 asyik siarkan iklan kfc ni je.tu jadi teringin.heee.sedap ek..kena try ni

      Delete
  4. alahai terliur nengok..belum berkesempatan nak makan..hehe
    salam kenal sis, kak follow sni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal jgakkk. Tq follow. :)

      Dah rasa.cam biasa je rasanya.hahaha

      Delete
    2. Salam kenal jgakkk. Tq follow. :)

      Dah rasa.cam biasa je rasanya.hahaha

      Delete
  5. Replies
    1. Kann. Cik Renex dah rase.xmnat.biase2 je. Huhu

      Delete
  6. oklahhhh rasa dia sedap lelagi kalau makan panas panas memang nyumsss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Renex kureng sikit rasenya..hee.tp mmg kena mkn mase panas2.kalo x ,muak. Hehe

      Delete
  7. sedapnyaaaa!!.

    p/s: cik renex utk bloglist ats tu untk followers sja..tp klo cik renex nk msuk kena follow i dlu la..hihi..

    ReplyDelete
  8. tgk iklan dia mmg terliur.. tapi aritu mkn, rasa mcm biasa je..ngeee

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger