Ost Ada Apa Dengan Cinta 2

March 22, 2016



Siapa dah tengok teaser AADC2 kat Fb. Rasanya mesti ramai dah tengok dan tak sabarrr nak tengok cerita ni kan.

Setelah 14 tahun. Apa yang berlaku agaknya dengan Cinta & Rangga. Tak sabarnyaaaa nak tengok.


Kita layan ost filem ni dulu. Macam biasa la. Melly tak pernah mengecewakan. Lagu memang best.

'Ratusan Purnama' dari Melly Goeslaw dan Marthino Lio

Ratusan purnama berlalu
Tapi cinta tak pernah berlalu
Walau kau usir aku di hidupmu
Tapi cintaku tetap diam

Ratusan purnama berlalu
Sendirian aku tanpa cinta
Tak pernah ada cinta yang lain
Hatiku terbuka hanya untukmu

Duhai cinta enggan menawar rasa
Gelombang marahmu terlalu berlebih

Berderik-derik bunyi jantungku
Bila ku kenang wajahmu
Biar jauh jarak pandang kita
Namun hati dan jiwaku selalu merasa di sisimu

Duhai cinta sulit ku meraba
Diam dan dinginmu
Ribuan hari ku mengingatmu
Membaca semua puisimu
Mengering raga ini menantimu
Ratusan purnama cinta kita kembali

Duhai cinta enggan menawar rasa
Gelombang marahmu terlalu berlebih

Berderik-derik bunyi jantungku
Bila ku kenang wajahmu
Biar jauh jarak pandang kita
Namun hati dan jiwaku selalu merasa di sisimu

Duhai cinta sulit ku meraba
Diam dan dinginmu
Ribuan hari ku mengingatmu
Membaca semua puisimu
Mengering raga ini menantimu
Ratusan purnama cinta kita kembali lagi
Ratusan purnama cinta kita kembali

You Might Also Like

2 komen

  1. IQ tak pernah tengok cerita yang pertama tu habis...tak tau la kenapa, asal muncul dekat tv msti sibuk manjang..haishhh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger