Cik Renex ke Deerland

September 04, 2015 C i k R e n e x 5 Comments

Hai bulan september.
Baru nak update.
Kisah lama yang lama berkurun tak hupdate². Raya baru ni kan aku sekeluarga pergi ke Kuala Gandah Lanchang tu. Dan setiap kali pergi sana selalu tak sempat singgah ke Deerland. Deerland dengan Kuala Gandah tu dekat je. Sebelum sampai ke tempat gajah tu,korang akan nampak simpang ke kanan menuju ke Deerland. Tak jauh mana pun.
Masa kami sampai tu nak hampir tutup sebenarnya tapi ramai je lagi datang lepas tu. Sebab musim cuti sekolah kan. Apa yang ada di Deerland? Nama pun deerland haruslah ada rusa. Hiks. Bayaran masuk untuk dewasa kalau tak silap RM6.00 kanak-kanak RM3.00 kot. Lupa lah. :'(
Masa masuk ke dalam Deerland ni korang akan melalui satu jalan yang disediakan. Masa tu akan jumpa la haiwan² seperti diatas ni sebelum berjumpa dengan rusa. Paling suka tengok ayam tu. Kacak. Hahaha. 





Masa ni tengah bagi rusa makan ubi kayu.*kalautaksilapdahlupa. Rusa masa ni semua hulurkan kepala kat tangan kita. Dan secara jujurnya,aku seriau dan seram masa nak bagi makan tu. Aku bagi sikit je yang selebihnya dak kecik ni yang bagikan. Hoho. Rusa kat sini banyak gak dan jinak. 

Dannnn yang paling best kat sni adalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Ada ularrrr. Yang kita boleh selfie bersama-sama. Tapi aku xde la nak selfie bagai letak kat leher ke. Hohoho. Tak berani weh. Walaupun ular ni memang pasifff je. 



.
.
.
Aku hanya mampu letak kat atas peha.belai-belai manja jer. Ahaks.
Abg lee je pegang kepala dia.

Ok lah dari takde kannnnn..





Kbai.

5 komen:

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)