Blog kembali pulih.

June 24, 2015

Tajuk entri tak menahan. Kembali pulih. Hmm secara teknikalnya  memang blog aku da pulih dari penyakit Iklan Nuffnang yang hilang secara misteri dengan tiba-tiba. Dah lama aku perasan yang iklan tak muncul2 kat blog yg syahdu aku ni. Tengok blog lain ade jugak terkeluar.

Untuk pengetahuan semua jugak,aku tak gune template yang normal tu. Biasa lah aku,nak sangat rare kan. Aku guna Classic template. Bila guna classic ni harus lah nak edit coding dia secara klasik. Pening mata mak jemah okay nak tengok satu2 code dia. Nak give up dah tadi dengan tukar ke normal template. Tapi,mengenangkan kesusahan kegigihan aku mengedit classic template ni aku teruskan juga usaha mencari mana silapnya code nuffnang aku.


Dannnnn. Usaha berbaloiii uols. Iklan dah kembali muncul kat blog syahdu aku ni. Alhamdulillah.



Sebelum entri tamat. Selamat menyambut bulan puasa.


#edaypunyaceritakandiceritakelak.
#tunggumoodsampai.
#MHSA

You Might Also Like

2 komen

  1. IQ tak mampu pakai template classic. Xlarat nak mengedit dah oii..dah tuaaa..haha!!

    cepat la update pasal eday....plis plis plissss


    Ini IQ, pakai akaun pejabat..heheeh~~

    Iez qis a.k.a IQ =)

    ReplyDelete
  2. Yuhuu IQ,
    Sbb tu reen syg nk buang coding classic ni.sbb nk mengedit nya amat la pyh..
    Nti reen update k.xde idea nk mulakan entry.haha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger