Diy project #1 Instax Film

November 19, 2014

Haloha. Bersawang blog katanyaaaaa. Moh ler kita bersihkan sawang2 ni. Lama sangat tinggalkan blog kan. Hari ni aku nak cerita mini project DIY. Siapa sini suka dengan kamera Instax? Sila angkat tangan. Kite geng.

Sebelum ni aku letak filem2 instax ni dalam album. Takpun aku tampal kat almari baju bajuan aku tu. Tapi jap2 terjatuh la apa la. Rimasss aku. So,pk punya pikiaq akhirnya dapat idea.

Kita gantungkan ajer instax film tu kat dinding dalam bilik aku tu. So setiap hari boleh tengok. Dan pada masa yang sama akan mencantikkan bilik aku. HAHA.

Senang je nak watnya. Sangat mudah. kalau takde klip utk klip filem tu,apa susah. Pergi ke Mr D.I.Y yang berhampiran ,macam aku pergi DIY temerloh jer,macam2 jenis design ade jual. Dia dijual sekali ngan tali,so senang la. Harga pun murah dalam RM2.50 - RM4.00.

So.taraaa.ni hasilnyaaa...

You Might Also Like

2 komen

  1. Selamat Tahun Baru 2015... tahun ni akan mendatang kan kecemerlangan untuk semua orang...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger