Sudah bulan Jun ye?

June 14, 2013

Terasa macam semalam masuk tahun 2013. Terasa. Bukan kenyataan. Tapi itu lah, sudah masuk bulan 6 bro. Macam2 berlaku. Ada yang dijangka akan berlaku dan ada juga yang tak dijangka2.

Tapi,apa2 pun kena redha.

Allah tahu apa yang terbaik untuk kita.
Jangan mengeluh.
Jangan tanya kenapa jadi macam tu.
Jangan tanya kenapa jadi macam ni.

Sebenarnya banyak nak ditulis kat blog ni. Sal kahwin kak shiela, kahwin mas. Tapi tu la,xsempat.

Nanti rajin gua update sal ke johor tu.

You Might Also Like

2 komen

  1. sudah masukkkk jun
    mmg cpt pn.

    xlame lagi august
    waaaarghgggggh


    psst. cpt update blog. jgn mls mcm sy.haha

    ReplyDelete
  2. August lyaa kahwen yer.,hehehe

    Pssssst,sy pun malassss nk update..jom amik mood berblog.,huhi

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger