Tahniah. Anda berjaya memenangi RM30000

March 18, 2013

"TAHNIAH"Simcard andaTelah terpilih Menangi wang RM 30,000.00 Dr SHELL M.BHD No.seri 881234.Sila call office:0178-31-9335 MOHD AZLAN"


Perghh RM 30k. MAhsyuk. Siapa yang tak nak tiga puluh ribu tu memang rugi kan. Macam² boleh beli dengan duit tu. Shawl tribal, peplum segala jenis, skirt tribal,skirt kembang. Hahaha.


Tapi masalahnya aku tak pernah isi kereta aku dengan minyak dari Shell. Nampak sangat pentipunya. Pedooh org pahang kate. Aku ingatkan msg berantai macam ni xde dah. Rupanya still wujud lagi.


Dulu pernah arwah abah aku dapat msg suruh topupkan ayah die sbb kena tahan dengan polis. Tapi ayah arwah abh aku lama dah meninggal. Macam2 sekarang ni orang nak cepat kaya. Padahal banyak cara yang lebih baik,lebih halal untuk cari rezeki. Entahlah. Renung²kan la.

Kalau betul2 dapat duit ni,memang kahwin terus. Haha.

You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger