Seksi Ovari

March 08, 2013




"Kau kata mau jahit hati aku yang luka berdarah,

tapi makin kau jahit,makin berdarah.

Jarum itu tumpul atau barangkali benang tersimpul.

Biar aje luka itu, kering nanti baiklah tu. -#TungguKeringNanti "




Kenapa tidak hargai peluang yang diberi
Bukan semua dapat peluang

Awak tak bersyukur
Atau awak tak tahu
Apa itu menghargai?

Janji yang diberi ibarat kekabu
Yang ditiup angin yang rakus





seksi ovari. Himpunan Puisi. Kau tengok tajuk buku dah taw ini semua berkaitan perempuan. Seksi. Ovari. :)
Bila kau baca buku ni,kau akan rasa something. Eh,kenapa buku ni macam perli aku?
Tapi bukan semua part la. Huhu.

Pada anda yang ada ovari,sila beli buku ni,tak rugi. Sebab buku ni ohsem.
Dan sebab buku ini jugak,aku rasa macam dah suka beli buku puisi. #kbye

You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

Subscribe