Ber PE 3 - bapak segala gangster

October 24, 2012 C i k R e n e x 0 Comments

hari ni seluruh warga Pahang bersenang lenang dirumah sebabnya cuti sempena Hari keputeraan Sultan Pahang. Tapi tak semuanya cuti kan. Papepun, selamat bercuti oada yang bercuti hari ini.


Dan tadi aku dengan member aku pergi starmall mentakab untuk menonoton filem ni. PE3 mengisahkan tentang kumpulan rompakan yang diketuai oleh Megat. Aktiviti rompakan yang dilakukan oleh kumpulan ini turut dibantu oleh orang kanan Megat iaitu Fumi, Siva, Chat dan Jerry.


Movie ni filem aksi komedi. Memang banyak gelak tengok cerita ni. Ketua gangster, tapi asal keluar je banyak kali terjatuh. Lawak2. Siap berkain pelekat la. Adoi. Memang bapak segala gangster la.


Korang nak taw best ke x, pergi la sendiri tengok yer.


Dan ni merupakan filem terakhir Diana Amir tak bertudung. Jangan la pelik pule bila tgok cerita ni. Sebab filem ni dirakam sebelum beliau berhijrah.


:)

0 komen:

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

Aku terima nikahnya

October 14, 2012 C i k R e n e x 0 Comments



TIGA perkataan yg ditunggu2 oleh seorg wanita bukanlah I LOVE U or I MISS U. Tetapi AKU TERIMA NIKAHNYA...


Sabtu. Kami berempat melayan movie Aku Terima Nikahnya . Filem lakonan Adi putra dan Nora Danish. Sinopsianya?ala aku pastinsemua dah sedia maklum cerita ni kan.


Filem ni boleh dikatakan sedih la jugak. Dan Aina,sepupu aku boleh pulak menangis teresak2 layan filem ni. Hehe. Betul2 menghayati dia ni. Aku?mata berkaca2 je la. Hikhik




NORA danish dalam cerita ni sangat la comel. Dan sangat serasi berlakon dengan ADI putra. Memang sesuaiii.


Ending cerita ni bagi aku terlalu cepat. Kalau lah Nora Danish membawa rajuk dia ke tempat lain barubest kot. Biar suami dia berusaha mencari dia lak. Ni x,senang2 je taw Nora kat jambatan tu. Hehe.


Scene yang paling aku rasa sweet bile hero proposed heroin. So sweeetttt.


So,sape2 yang tak tengok lagi tu boleh la pergi terjah pawagam yang berhampiran.


0 komen:

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

Akim & Stacy Kembali dengan lagu baru.

October 12, 2012 C i k R e n e x 2 Comments




Watch "♥ ❤ αкιм & ѕтα¢у-Kembali (Lyrics)♥ ❤" on YouTube



Akim. Penyanyi kegemaran aku. Kipas susah mati la. Dari dia zaman AF sampai sekarang. Dan lagu ni aku selalu dengar kat radio SuriaFm. Mula2 ingatkan lagu ni dari seberang rupanya lagu dari artis kita sendiri. LAGU ni memang best. TAJUK KEMBALI. ce korang try dengar.


Masa akim nyanyi lagu ni tak macam suara dia . Dah ada improvement vokalnya. Jom layan lagu ni.


Dan dan,sekali dengan lirik. Aku lupe aku cari kat mana lrik lagu ni.


Lirik Lagu Kembali – Akim/Stacy

Hati ini kan terasa sepi
Tanpa senyuman indah yang meruntumkan jiwa
Jadi kelam dunia bila kau menjauh

Bukan cinta membahagiakan
Hanya keihklasan di dalam hati mu
Untuk merasakan ikatan hati kita

Ku ingin kau berada disisi ku
Dalam waktu sukar atau bahagia
Oh cinta panjatkanlah pinta hamba ini

Cinta kau berikanlah kekuatan
untuk meniti cubaan dari mu
Semoga hari kami kembali menyinari
Jalan ini


2 komen:

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

Lirik Lagu Tiada Rasa - Ika Nabila ft Aliff Razali

October 10, 2012 C i k R e n e x 0 Comments


Abaikan muka diatas ini. AHAKS. Siapa yang layan dram Julia mesti tahu lagu ni. TIADA RASA. Best oo lagu ni. Cari2 kat youtube rupa2nya lagu ni dah lama dah. Cubalah korang dengar.

Lirik Lagu Tiada Rasa - Ika Nabila ft Aliff Razali


Tiada rasa di antara kita
Kau dan aku bersama bahagia
mencuba tuk merasakan cinta
tapi tak kurasa


Tak percaya kau tak rasa cinta
dan kau biar hati ku tertanya
getar rasa seakan sengsaral
nafas tak terhela


Bila rasa tanpa ada cinta
Hanya kita tanpa kata kata
Biarlah cerita tentang kita
teman saja


Kita mungkin tak harus bersama
dalam rasa yang berada cinta
kuncilah sayang tak bermakna
teman saja


Ooooo tiada rasa..oooo tiada rasa


P/s: kadang2 ni yang aku rasa sejak dua menjak nih. YA ALLAH,kau tunjukkan lah daku mana yang baik untukku dan sebaliknya.


0 komen:

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)