Pembaca Setia Kosmo!

October 10, 2012

EHEM2. Check sound check sound.


Diumumkan Saidatul Azreen bersama kawannya menjadi pembaca setia KOSMO! . Ahaks. Macam tak sangka gambar kami dalam surat khabar Kosmo! 09 Oktober 2012 halaman 3 ruangan pembaca setia kosmo! .


Aku gila teruja sebab tak pernah2 gambar masuk majalah n surat khabar. Aku ni kan manusia biasa. Bukan model,ratu,diva sebab tu bila muka aku masuk sekali memang la teruja tahap maksimum. Kan kan kan.. patut lah kan aku teruja? Hehehe


You Might Also Like

2 komen

  1. fuuhhh..untugnyeeee....dlu IQ msuk pper pn just nme yg msuk...gmbr tadak...sob3

    ReplyDelete
  2. oklah tu walaupun nama jer..hehe

    nanti2 gambar lak..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger