Akim & Stacy Kembali dengan lagu baru.

October 12, 2012




Watch "♥ ❤ αкιм & ѕтα¢у-Kembali (Lyrics)♥ ❤" on YouTube



Akim. Penyanyi kegemaran aku. Kipas susah mati la. Dari dia zaman AF sampai sekarang. Dan lagu ni aku selalu dengar kat radio SuriaFm. Mula2 ingatkan lagu ni dari seberang rupanya lagu dari artis kita sendiri. LAGU ni memang best. TAJUK KEMBALI. ce korang try dengar.


Masa akim nyanyi lagu ni tak macam suara dia . Dah ada improvement vokalnya. Jom layan lagu ni.


Dan dan,sekali dengan lirik. Aku lupe aku cari kat mana lrik lagu ni.


Lirik Lagu Kembali – Akim/Stacy

Hati ini kan terasa sepi
Tanpa senyuman indah yang meruntumkan jiwa
Jadi kelam dunia bila kau menjauh

Bukan cinta membahagiakan
Hanya keihklasan di dalam hati mu
Untuk merasakan ikatan hati kita

Ku ingin kau berada disisi ku
Dalam waktu sukar atau bahagia
Oh cinta panjatkanlah pinta hamba ini

Cinta kau berikanlah kekuatan
untuk meniti cubaan dari mu
Semoga hari kami kembali menyinari
Jalan ini


You Might Also Like

2 komen

  1. tak pernah dgr
    sbb jrg lyn suria
    tp mcm best je.
    kena p download
    hehe

    ReplyDelete
  2. lyaa..cepat2 download..lagu best tu..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger