penyakit dah lame

May 22, 2012

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.


Hati tengah teruja. mata tiba-tiba gagah perkasa. Gara-gara dapat online guna Ipad sepupu.

aku sebenarnya ada penyakit. Penyakit yang dah lama aku perasan tapi buat-buat macam tidak perasan.

Penaykit yang takde lah kronik sangat tapi menyusahkan jugak.hiksss.

Aku cepat bosan dengan layout blog aku,tu penyakit aku.Aku rasa macam nak tukarkan lagi. biar nampak macam matured cikit kan.hehehe.

so dalam beberapa minggu belog ni mungkin akanberubah wajah.


p/s:onlinegunaipadwatakuasyiktypoajer.adeiiiiii

You Might Also Like

6 komen

  1. dlu kiter camtu jugak tapi lama2 da malas da...sebab banyak kerja...=D

    ReplyDelete
  2. Hehe..skrg time xde keje leh la wat kan..harap2 leh jd last la tkr tmplate ni..huhu

    ReplyDelete
  3. lor ingat penyakit ape ntah td..xpe..sonok gak mcm tu

    ReplyDelete
  4. OOO tue rupanya penyakit dia tu..hehehe. dulu zie gitu gak taw. tp bila dah takde masa sgt nk pi renovate template...terus bertahun² pakai template yg sama :P

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger