Cinta memerlukan Pengorbanan

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia. [gambar ni dah edit dua tahun lepas,Godek2 gambar dalam laptop,terjumpa.hehe] "Menyayangi seseo...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

[gambar ni dah edit dua tahun lepas,Godek2 gambar dalam laptop,terjumpa.hehe]


"Menyayangi seseorang tidak memastikan kita perlu memiliki orang tersebut"

kadang2 kita perlu melakukan pengorbanan untuk orang yang kita sayang.Ye,seperti ramai yang berkata

"Cinta memerlukan Pengorbanan"

Hey!make sure pengorbanan itu kearah kebaikan bukan keburukan.Takkan la korang nak korbankan duit untuk orang yang ko sayang.Takde maknenya,tu namanya Pisau Cukur atau Gigolo.Haha.

Takkan la kau nak lari dari rumah sebab nak buat pengorbanan untuk kekasih hati. Itu namanya otak letak ketepi. Masing2 dah matang untuk membuat penilaian mana yang baik dan mana yang buruk kan. :)


Ada juga orang berkata-kata;

"Kita akan bahagia melihat orang yang kita sayang bahagia bersama orang lain"

Tapi,jujur ke ko bahagia tengok org yg ko syg hepi2 dengan orang lain.Anda fikirkan lah :)





You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

founder Bycikrenex

Handmade & Handsew with LOVE



SEDIA MENERIMA TEMPAHAN

Bantal Hiasan Nama Sendiri
Bantal untuk Hadiah kahwin & hadiah hari jadi
Keychain nama
Owlie Plushie
Pin Shawl
Cupcake pincushion

WHATSAPP 017 794 4891 untuk details/tempahan