Felt Craft bakal bermula

December 15, 2011

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.






Good morning bloggers!!Pagi-pagi kena update belog kan sebab masa ini je la yang aku free waktu lain aku sibuk giler(kononnya la kan).Giler pun tak sesibuk aku kan.Ok stop merepek renex.Aku sebenarnya tak tahu nak update apa sebab semalam takde yang best berlaku.Semua yang macam biasa dan tiada luar biasa.Jadi takde ape nak diceritakan.Nak share info-info,quote2 best aku malas nak google pulak.SO,camner?nak cerita apekahh...hmmm

lets think together2..
.
.
.
.
.

okay!baru teringat,last last week aku ada order kain felt dari seorang sis ni.Sis ni memang ada buat craft business online and semua hasil craft sis ni memang awesome sangat2.Aku memang dah lama cari kain felt ni sebab tangan aku ni dah gatal2 sebab lama tak menjahit felt craft.huhu.Thats why la aku try2 tanya sis kalau2 dia ada jual kain felt.And Alhamdulillah,sis ni ada jual.So,petang semalam kain felt ni selamat tiba dirumah aku.Nak tengok??



tadaaaa

order dari sini kamizuzisweetcraft

aku hanya beli lima jek,colours yang abstrak bagi aku.haha!mula2 nak wat craft untuk gantung2 dalam Mr.K pastu baru buat yang lain2.Takde idea sebenarnya nak wat apekah untuk digantungkan didalam Mr.K aku ni.Any ideas readers?


nak tengok hasil felt craft aku?klik ni :) tak cantik and secomel orang lain yang wat bisnes ni.Rasa macam nak g kat dieorang n suruh mereka2 wat demo depan aku macam mana nak dapatkan hasil yang comel2.



kerepek:lamanya aku stop 30 days of challenge.Kena start semula ni.:)

You Might Also Like

2 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger