Timba dan Perigi sama-sama cari :)


ada seorang kawan aku cerita kat aku

aku tanya wat pe,die jawab-tadi on9 pastu terus offline sebab ada seorang gurl ni tanya kat dia macam ni.."awk xnak ke ambil no fon sy?"

bile aku bace msg tu,aku gelak sorang2.macam2 zaman sekarang ni.semua dah advanced,dulu mana ada perempuan berani tanya macam tu kan.selalu lelaki yang minta nombor dulu then perempuan tu pun kononnya play hard to get la kan.padahal dalam hati punya la nak bagi no fon kat lelaki.

tapi sekarang,istilah perigi cari timba or timba cari perigi dah tak penting.yang penting berani untuk memulakan sesuatu perhubungan.kalau masing-masing tunggu,sampai bila pun takkan bergerak.huhu

aku nak komen2 lebih pun tak tahu.:)

so.

Dear Akim,do you want to make stories with me?walaupun umur U lagi TER'kurang' dari I,I dont care,simply dont care.

HAHA.




No comments

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex