persoalan yang banyak????

July 06, 2011


dalam dunia ni banyak sangat pertanyaan kan

masa kecil orang akan tanya mak kita,bila nak berjalan,bercakap

bila dah pandai semua-semua,orang akan tanya dapat sekolah mana,asrama penuh ke,dapat masuk universiti mana,result upsr,pmr ,spm segalanya nak tahu

bila dah habis belajar,mereka akan tanya dapat kerja mana

bila dah kerja,tanya pulak bila nak bertunang,sape orangnye

dah bertunang pun,tanya lagi bila nak kahwin

bila dah kahwin,tanya pulak dah ada anak ke,berapa orang

bila dah dapat anak,tanya lagi bila nak tambah anak lagi

bila anak dah ramai,tanya bila anak nak kahwin2,bila nak ada cucu..

dan seterusnya........................soalan2 ni akan berulang2,,




banyak sangat pertanyaan.macam2 jenis soalan akan ditanya.mungkin ada sesetengah orang akan cakap,
"ala biasalah tanya macam tu,nanti tak tahu nak borak ape lak''


sekarang aku masuk zon pertanyaan ni

"kerja mana dah sekarang ni?abis belajar dah??"

"bila lak kamu nak kahwin ni?"

jawapan aku-senyum sahaja:)


hehe.lumrah sebuah kehidupan.

anda suka entry ni.sila tekan LIKE. TQ

You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger