renex as an interviewer OMG

May 16, 2011


OMG..renex as an interviewer??
 after 10minutes,interview session end..hahaa!! 

haha,serius shengal je aku interview orang.
bukan orang yang datang interview cuak,,
tapi aku yang terlebih cuak..haha


sori la ye dik!interview kita ni tak formal
manager takde wat kelas utk akak ni cara-cara nak interview orang
tu semalam n hari ini akak interview korang macam hape je ntah,,,


memang pengalaman yang BEST bagi aku..hahaha
dak-dak ni tahu gelakkan aku je..
takpe2,,gelak la kat aku,,:)


You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger