green light from manager,,:)

February 07, 2011




hari ini setelah dua minggu kerja berhempas pulas,akhirnya dapat balik awal kerja.

tadi sebelum manager pergi rehat die smpat cakap kat aku

M:saya mahu pergi rehat..u shift ape hari ni?
R:sy shift full hari ini..
M:eh..u full ye,,xpe2..hari ni u balik morning okay..ah hui ada kan.lagipun kerja dah takde kat
R:takpe ke?esok sy morning lagi..
M:xpe2..u g morning hari ni..
R:hhee..tq ..(smbil senyum sampai ke telinga).




actly,,aku sebenarnya da tak larat nak kerja hari ni.lemah gler badan.da la tadi pitam kat tepi manager aku,,nasib baik tak jatuh je sbab aku cepat2 g minum air..maybe terlampau penat kot...


tapi takpe.manager dah bagi GREEN LIGHT balik morning..yes!! :)


You Might Also Like

2 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger