in relationship with someone from Indonesia..:)

aku keturunan indonesia?heh!tajuk mcam gempak kan.cerita mcam ni,minggu lepas ada sepupu mak aku dari indonesia datang ke rumah kami..hee..mcm mana fmly aku boleh bersangkut paut ngan org indonesia ni?aku pun tanye la ke mak aku,

ma aku cerita,,mak nenek aku iaitu moyang aku kahwin dengan lelaki indonesia,biasa la orang dulu2 kan.then lahirlah nenek aku dengan adik lelaki die yg aku panggil aki de..ada la lagi ceritanya n tak perlu la aku cerita kot,,

so begitu la macam ne aku da hubungan ngan indonesia ni..:)yg datang ke rumah aku ni aku lupa lak nama die,,sazali kot,,hee,,dia sebenarnya dari remaja ag selalu kirim surat kat mak aku n saudara aku yang lain.die memang dah janji akan cari saudara die kat malaysia ni..so sekarang die da tunaikan janji die kan.dulu die selalu call kami n akhirnya dapat jugak berjumpa,,orang yang paling gembira siapa?mesti la puan nora aka mak aku kan?hehe,,

ni la gmbrnye...





haa,,sebelum ni saudara aku ada yang g indonesia n g umah dia,,ni ada gmbr dieorang g indonesia.family aku lak,insyaallah bulan 6 pergi jika diizinkan tuhan dan dikurniakan umur yang panjang..:)






kerepek:|patutlah aku addicted gile ngan lagu2 band indon,,sebab moyang aku orang sana...hehe.|

2 comments

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex