INdah

October 10, 2010





siapa kata hidup kita ni selalu je gembira.siapa kata hidup kita ni akan indah selalu je.?semalam ada member satu tmpat kerja aku tanya INDAH tu ape?member aku tu dari Nepal,of cos la tak taw ape itu indah kan..tapi bila dia tanya aku soalan tu,aku pun tak tahu nak jawab apa padahal kita ni belajar bahasa melayu kan.masa sekolah rendah dulu kan kita ada belajar perkataan seerti dan berlawanan kan.so perkataan seerti dengan INDAH apa??





You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger