dah prepare nak sambut aidilfitri ke??

August 23, 2010

hey!pejam celik pejam celik dah tak lama nak raya kan.masing-masing mesti dah prepare nak raya kan.ada tu tgu je pakcik tu announce raya,then sepantas kilat kuih muih untuk raya terhidang kat atas meja.nah !hambik la korang.makan la korang.preparation raya aku??ZERO okay,,repeat once again,,,Z-E-R-O..meh sini list kan satu persatu...


baju raya-huh!satu pasang pun takde lagi.kalau sekarang ni aku pergi kedai nak beli kain pasang,n then anta ke kedai jahit suruh buatkan,,CONFIRM takde orang nak terima dah.mesti owner kedai tu"amoi,,u na laya bila?taun ni ke taun depan?kenapa sikalang mahu antar tempah baju maaaa".dush dush..sangat sadis ayat tu kan.so.solution nya kena beli baju dah siap.kelemahan beli baju dah siap ni,size diaaa,,,nanti ada da yang berkenan dihati,last2 size tak de lak..dah la sekarang ni size aku dah bertambah,,dari size S ke size XL kot.huuuuu..


kuih raya - tahun ni tak sempat nak wat kuih raya.kalau tak before ni mesti wat biskut mazola.tiap2 tahun wajib buat kuih ni.tapi sekarang dah takde masa dah.busy yang amat.takkan la nak biarkan ma aku wat kuih sorang2 kan.pengsan kang..huhu..aku nak tolong pun tak leh.balik kerja dah kul 11.ne smpat nak wat kan..tak kan la tak tidur smpai sahur.confirm kalau wat g2,aku akan g kerja dengan mata panda..huhu..so,sekarang ni solution nya adalah beli je kuih tunjuk2.ape susah kan..kan?macam la korang tak biasa wat..huhu..



duit raya - sekarang ni aku dah kerja kan.ceh!berkerjaya la kononnya kan.nak prepare duit raya ke tak eh??huu..sememangnya aku adalah sepupu yang kedekut..huhuhu..


cuti raya - bab ni paling aku tunggu2..huhu..diumumkan,aku hanya dapat cuti sebanyak tiga hari sahaja.tiga hari sahaja ye puan2 dan tuan2 sekalian.sedeyh kan.nak beraya lama2 dah tak boleh dah..huhuhu..


You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger