tips nak elak blog sawang...

June 10, 2010



*sesi mengemas blog tergendala*

kesian blog aku.bersawang-sawang weh.harap maaf kepada kalian semua.bukan sengaja tidak mahu mengupdate blog tapi masa yang tak mengizinkan dan keadaan berokband yang sangat lah kronik..:) bila masuk je blog renex89,tengok2 last update SATURDAY..haha.siot je.lama gila tak update.kalau dulu,sehari bape post aku publish.cerita merepek2 pun aku post je.


since dah kerja ni n selalu balik malam,nafsu aku nak update blog semakin berkurang.aku nak je update.sebab dalam otak ni dah macam2 pk nak taip ape.tapi selalu je tak update jugak sebab hanya on facebook jerk.huhu.


so langkah-langkah untuk mengatasi masalah blog bersawang adalah:

1] wat auto publish.yang ni selalu orang wat.aku tengok dulu sis intan n sis zie selalu wat entry autopublish.ini adlh cara yang paling terbaik diantara yang terbaik sebab dengan cara tu blog kita akan sentiasa berupdate kan.tak de la orang bosan tiap kali datang terjah blog kita.huuu.

2] update tiap2 ari jugak walaupun hanya satu ayat.kalau malas sangat update dengan hanya satu perkataan sahaja.heee.

3] suruh member update kan blog kita.haha.

4] upah orang cuci sawang blog kita..;)

5] jangan ada blog terus..hahahahahahaha..:



step ke lima jangan ikot yer..hehehe..okay la,mahu tido dah.happy coz my blog dah tak bersawang2 anymore..;)



zzZzzzzZZZzzzZZZzzzzzZZZZZZZZzzzzzzz....


oh ya!!4 those yang dah bcme one of my followers tu,THANKS okay!nti cik renex terjah blog u all lak..heee..

You Might Also Like

1 komen

  1. haah patut la renex da lame tak update, keje rupenye..gud luck k! :))

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger