rindu zaman sekolah

April 27, 2010



SMK SERI BERA.sekolah yang banyak mengajar aku apa itu ilmu,dan erti kehidupan.kat sekolah ni jugak aku kenal ramai kawan2..kenal ramai cikgu..huu..sesungguhnya aku sangat rindu nak jadi budak sekolah.huhu..tadi pagi aku g sekolah lama aku ni.tujuan utama nak jumpa sepupu aku.tapi tak sempat nak jumpa sebab dia ada kelas lak.malas nak kacau.huhu.


so,tadi g sekolah tu firstly jumpa cikgu zakuan.time tu cikgu zakuan baru je kuar dari PPD..n then jumpa cikgu sharunizam.hee..dari jauh cikgu da perasan aku.ingatkan tak perasan da aku..hee..bila jumpa ustaz mazuki,,dr jauh ustaz da sengih2 da..hehe..jumpa cikgu salam jugak.cikgu lain2 tak sempat jumpa da..next time g lagi..hee

bila datang seri bera tadi.banyak da berubah..kedudukan kelas pun da berubah..cikgu2 pun da ramai cikgu baru..sebab aku tak kenal sangat cikgu..hee..bila g pejabat je semua cikgu baru..

bila pergi sekolah tu,dak2 seri bera pelik tengok aku.ye la..tiba2 datang kan.mesti ingat aku ni cikgu baru..hahaha!kalau ada rezeki,,nanti aku jadi cikgu korang yer..haha..;)doa2kan aku.....

You Might Also Like

11 komen

  1. sekolah seri bera ni sekolah asrama harian kan? :)

    kenapa rindu sekolah? hihihi. alaa, rindu orang kat dalam sekolah je kan sbnrnye akak ni? ;DD

    ReplyDelete
  2. uhuk2...
    uhuk2...

    aku akan jejak jugak sekolah ney nanti.aku rindu kat dining.aku rindu kat kantin.aku rindu kat bilik kaunseling.aku rindu kat hostel.aku rindu kat bilik prep.aku rindu kat office.aku rindu kat bilik pengetua.aku rindu kat LIBRARY!.aku rindu semua!!!!

    ReplyDelete
  3. bukan la.sbb sekolah kenangan pahit ngan kenangan manis sama banyak.da lama tak jejak.

    ReplyDelete
  4. syue : hehe..rindu sek sekali..org dalam2 sekolah tu lagi la akk rindu..hehehe..

    azuwa : hehe..semua ko rindu eh..kat aku tak rindu??hehehe..jom la wat reunion g siber..

    ReplyDelete
  5. kat ko xnak la aku rindu.baik aku rindu kat kucing2 aku kat umah tuh.hahaha.

    ReplyDelete
  6. gitu la ko..ngan aku tanak rindu..huhu..sedeyh2..

    weh..ingat ag tak firdaus??yg kita pgil pendek tu..dia da nak kawen..
    ain ank tok4 nak tunang lak..huhu

    ReplyDelete
  7. firdaus mane ney...?
    sepupu ko 2 ker?
    bile?

    ain nak tunang ngan sape?

    ReplyDelete
  8. eh..bukan sepupu aku tu..ni yg same sek ngan kita time sek rndah dulu2..
    umah dia dkt ngn umah aku..

    tak taw la ain tnang ngan sape..huhu

    ReplyDelete
  9. firdaus yg ayah ke mak die yg orang indon 2 ke..?

    ReplyDelete
  10. haah..dia la tu..tapi dia tak wat knduri kat kg..wat kat umah pmpuan jer..lawa2..aku tgok kad kawen dia..=]

    ReplyDelete
  11. owh.ape yg lawa? bakal isteri die ka?
    ble die kawen? kat mane? banyak lak soalan aku.kihkihkih.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger