Al-Fatihah untuk arwah achik..

April 17, 2010



al fatihah untuk arwah achik spin
tak sangka sangat
sedih bila dapat tahu..
baru je cerita sal arwah kat blog..
kehilangan arwah benar2 bagi kesan kat aku
sebab aku membesar dengan lagu dia
lagu dia dengan nana
telemovie dia dengan nana n syura
sangat2 rasa kehilangan
al-fatihah untuk arwah..





You Might Also Like

2 komen

  1. sangat terkejut mendapat berita ni....
    tak dapat dah nak dengar sore achik...aainaa suka gak sore dier....apapun alfatihah untuk arwah....

    ReplyDelete
  2. tu la..tak sangka..masa dapat tahu berita tersentap rasa..macam tak percaya jer..

    tapi da takdir arwah kan..al-fatihah..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger