bila mimpi muncul...

March 29, 2010



mimpi yang pelik.anda pernah mimpi yang pelik?tadi aku mimpi aku kena practise nak present PSM esok.dr suruh test suara.
then tiba2 mimpi aku bertukar.aku ada kat rumah.aku keluar rumah jap.
first aku nampak kereta jenazah kancil dan dalam tu ade keranda tapi terbuka.second lalu lak kereta yang sama tapi mayat tu die pegang ke atas.pas tu aku nampak orang bawa jenazah tu guna jalan kaki je.then aku nampak lagi dak kecik pakai baju cam pelik pas tu g depan umah aku.



fuhhh!memang ganas mimpi aku.harap2 tak bawa maksud apa2 kan.mimpi hanya mainan tidur.;D

You Might Also Like

0 komen

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger