hepi besday renex!sudah 12 tahunn..=]

February 18, 2010



salam.ini auto-publish entry.huuu

tepat jam 12am 18022009.maka genap la umur saidatul azreen 12 tahun.sila percaya yer.umo aku da 12 tahun..huhu.okay2..umo aku 21 tahun dah.aku da boleh mendaftar weh.aku da boleh mengundi kalau de pilihan raya..hehehe..teruja..sangat teruja..

hepi besday to me!!

thanks to ma n abah sebab jaga dari smpai kecik smpai besar.sediakn makan minum.bagi kasih sayang yang bnyak2 sgt...thanks sgt sbab lahirkan aye kat dunia ni..


 dari kecik sampai da besar gila ni..



bila umur semakin meningkat dewasa sepatutnya akan jadi matang kan.hajat tahun ni untuk menjadi matang.huu.and hope sgla azam tahun ni dapat ditunaikan.selama aku hidup 21 tahun ni apa yang aku da buat?adakah aku menghepikan family aku?atau aku bnyak wat family aku risau..aku takut sangat kalau family risau sal aku.aku nak mereka sentiasa tenang tanpa risau sal aku..biar mereka hepi bila memikirkan aku..biar aku risau sorang2 jer..

selama aku hidup 21 tahun ni.mesti and of cos aku de sakitkan hati orang..aku minta maaf kat sape2 yang pernah terasa ngan aku.dan aku da maafkan korang2 yang pernah wat aku terasa.setiap malam sebelum tido,,mmg aku da maafkan semua orang yang wat salah ngan aku pada hari tersebut..(baik x aku?heee)


dan sudah 21 tahun kan?macam ne ni..xde calon suami lagi.nak kawen da tak lama lagi..sape sudi jadi calon suami aku?haha..kira macam jadi hadiah untuk aku laaa...haha..sape sudi sila isi borang yer.boleh amik borang kat kaunter no lapan setengah...=]
"sila matang ye wahai saidatul azreen."



kerepek: korang2..aku nak hadiah...kalau xnak pos,,bg je hadiah kat cafeworld..hehe..peace..=]


You Might Also Like

3 komen

  1. wahhh HAPPY TUA BABE. 12tahun dh umur nye? fewww tuanya u HAHAHHAHA

    *i belum 21 tp dh register isnin lepas. jom mengundi HAHAHAHHAHAA

    ReplyDelete
  2. sis intan : thanks sis..hadiah2?hehehe

    ynn : hee..i da 12 la..xcayer ke?hehehe..muda la tu..eh..cptnye u dftr..smgt2,,

    =]

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger