dapat hadiah lagiii...!!

February 24, 2010



salam.oit oit kamu.malam tadi aku dapat hadiah dari mereka.hehe.mereka itu adalah ain dan afa.hehe.ini dia dua orang itu.


nak tahu ape hadiah nya?jeng jeng jeng









comeyh kan.sangat2 comey taw.suka2.thanks afa.thanks ain.ingat jugak korang kat aku nih.hehehe.
 aku suoh dieorang bagi nama kat si comel ni.nak tahu apa dieorag nak namakan?

cici la nona la cucu la.

macam2 nama hah yang kuar.tapi aku lagi suka nama cici kot.so,dengan rasminya..si comel ini bernama CICI.yeay!!bertambah lagi koleksi bear aku..hehehe.

lastly,,thanks ain.thanks afa.i love both of u.


You Might Also Like

2 komen

  1. comelnyeeeee bear th.jage bebaek tau sbb kawan yg kasik :)

    ReplyDelete
  2. okeh2..keyna xmo bg hadiah?haha=]

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger