.: taklimat bersama mara :.




tadi ada perjumpaan ngan pegawai MARA memerangkap sugar daddy aku.hahaa.okayh2.serius.setelah sekian lama baru ada perjumpaan ngan pihak mara.aku rasa dulu ade kot,tapi aku x pergi.yang ni baru aku pergi.so,g la aku ke SESI TAKLIMAT BERSAMA PEGAWAI MARA di kolej tun razak.jauh gak tu dari kolej aku.huu.jalan kaki bersama-sama dengan cik mun,afa,atiq n mastura. yang memberikan talk tu adalah penolong pengarah penajaan dalam negara.taklimat ni berkenaan dengan mara n pasal pinjaman duit mara.dia ada la bg pesanan2 nya.n aku rasa xperlu la aku bagitahu disini.

ayat ni aku copy dari facebook shima " seorang insan yang telah diberi peluang tapi tidak menggunakannya ke jalan yang betul..."

aku rasa encik tu ada cakap gak sal ayat ni.huhu.dia tnya tadi,cukup ke elaun yg dapat bulan2,ada ckp cukup ada ckp x..aku rasa kalo dapat 1000 evry month pun still xcukup..bg satu juta pun xckup ag..haha..yg pnting kita kena tau cam ne nk handle duit tu walau brpa bnyk punn kan.pegawai mara tnya jugak,every year dpt elaun buku n alat tulis,betul2 ke rm600 tu beli untuk buku semata2??killer question tu.huhu.kalo aku,xsampai rm600 aku beli buku,lebih duit tu aku guna untuk topup balik yuran hostel.huhu.dis sem nk topup dari mana eh.ada sape2 nk sumbangkan duit utk aku?haha.


gmbr kat atas ni hasil aku conteng2 kat buku.smbil mndengar sambil tangan menconteng.jangan kutuk tulisan aku.tulisan aku mmg macam cakar lembu.what,de ke cakar lembu?anda fikirkan la ada ke tiada.


oh ya,aku rasa nk tukar layout blog.sudah bosan dengan layout sekarang.tapi malas nk edit lak.hakhak..ada siapa2 yg nak tolong tukarkan layout aku,aku belanja air neslo kat meranti.huuuu.

No comments

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex