Review Filem P.s I love You

January 02, 2010


Ps i love you

Dah 02012010.da masuk ari sabtu. Tadi layan citer diatas nih. Tajuk P.s I love You..korg mesti da tgok kan?aku ni haa je yg bawu tgok.2 pun lpas muafah syorkan.haha!!okay2.cter ni mula ditayangkan di pawagam 21 december 2008.skrg ni da masuk taun 2010 pun la.aku baru nk layan cter ni.haha. cter ni sal husband n wife.husband die ni tau yg wife die ni xleh hidup without him.so,bila hsband ni mati.wife die dapat bbrapa surat dr hsband die yg da mati.mksdnya hsbnd die da prepared awl2 la surat tu 2 make sure wife die leh truskan hdup tnpa die.stiap surat ade la wife die kena wat n sume tu ada mkna.n at last,wife die tu leh truskan hdup without him.aku xreti nk review cter ni sbnrnya.atau dgn pktaan lain,aku giler malas sbnrnya.korg g download sndri la eh..hee~


bila tgok cter ni,aku trpk.apa yg aku blaku bila aku da mninggal dunia nti.ada x org akan ingt aku nti.ada x org akn doakan aku nanti.n aku rase aku xmmpu n xkuat nk mnghadapi sebuah kematian.espcially bila melibatkan org yg aku syg.





You Might Also Like

7 komen

  1. penah tengok movie dia..tapi tak tengok habis lagi..haha :D

    ReplyDelete
  2. hehe..cter tu bosan gak kdg2..

    =]

    ReplyDelete
  3. novel die lg besh..ader feel..

    ReplyDelete
  4. huhu..aku xpnah bce novel ni..
    meh cni nk pnjm..
    =]

    ReplyDelete
  5. best gak cite die..sedih tu

    ReplyDelete
  6. huhu..tp ade gak part2 bosan..

    =]

    ReplyDelete
  7. huhu..tp ade gak part2 bosan..

    =]

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)

BANTAL ADA NAMA SENDIRI?

Assalamualaikum dan Hai. Untuk makluman blogger sekalian, Cik Renex ada wat barang dari kraf secara kecil-kecilan. Saja. Dari minat ja...

Hasil Merepek

Ohsem blogger